قول مساعد فرماندار همدان برای تامین اعتبار مرکز فرهنگی‌هنری شهرک مدنی

مدیرکل کانون استان همدان به دیدار فرماندار جدید همدان رفت و در مورد مسائل فرهنگی با وی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده در دفتر محمدعلی محمدی حضور یافت و درباره فعالیت‌های کانون پرورش فکری و پاره‌ای از مسائل فرهنگی گفتگو کرد.
گفتنی است محمدعلی محمدی بیست و سوم آذرماه، با حکم استاندار همدان به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری همدان معرفی و از خدمات حسین افشاری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.
محمدی در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان بر روی خدمت‌رسانی بیش از بیش کانون در مناطق حاشیه‌نشین تاکید کرد و حضور خودروهای سیار را در این مناطق برای برخورداری آن‌ها از فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون مثمرثمر خواند.
فرماندار همدان در بحث اعتبار و تجهیز دو مرکز آماده بهره‌برداری کانون در قهاوند و شهرک مدنی قول مساعد داد و افزود: فرمانداری از هیچ کمکی برای افتتاح و بهره‌برداری از این دو مرکز فرهنگی‌هنری دریغ نخواهد کرد.
مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه با تبریک انتصاب فرماندار جدید همدان با معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری، گزارشی از برنامه‌های اجرا شده کانون پس از شیوع ویروس کرونا ارائه داد و فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده فصل زمستان را تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =