کارگاه‌های مجازی باید از نظرکمی و کیفی ارتقا یابند

قاسم سلیمانی، مدیرکل کانون استان البرز در جلسه شورای فرهنگی استان بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی کارگاه‌های مجازی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز سلیمانی همچنین گفت در این مسیر از ظرفیت‌های استان و تجربیات موفق تمام همکاران و دیگر استان‌ها برای ارتقای کمی و کیفی کارگاه‌های مجازی استفاده می‌کنیم.

سپس به بیان برخی تجربیات موفق استان‌های مختلف در حوزه کارگاه‌های مجازی پرداخته و چند نمونه از این تجربیات از جمله(انجام پیش ثبت نام، استفاده از ظرفیت شبکه شاد و ....) را مظرح ساخت.

نباید شرایط کرونا منجر به از بین رفتن ارتباط کانون با خانواده‌ها شود

وی در ادامه به شرایط کرونا و مشکلات و فرصت های پیش آمده اشاره کرد و افزود ما نباید در این شرایط ارتباط با خانواده‌ها را از دست بدهیم بلکه باید سعی کنیم در آینده نیز به موازات کارگاه‌های حضوری از ظرفیت کارگاه‌های مجازی برای علاقه‌مندان استفاده کنیم.

مدیر کل کانون همچنین به  ضرورت همدلی و هم افزایی تمام همکاران مربیان، مربیان مسوول، کارشناسان و سایر همکاران ستادی برای رسیدن به نقطه ایده‌آل تاکید کرد.

تاثیر مستقیم میزان موفقیت کارگاه‌ها در ارزیابی عملکرد استان‌ها دیگر نکته‌ای بود که مدیر کل کانون استان به آن اشاره کرده و از همکارانش خواست در ارزیابی همکارن سطوح مختلف، این مهم را لحاظ کنند.

استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های فرهنگی مرتبط، لزوم صداقت در ارائه آمار و اطلاعات کارگاه‌ها، برگزاری وبینار تخصصی برای تمامی همکاران استان، استفاده از ظرفیت‌ انجمن‌ها ، تشکیل تیم‌های پشتیبانی منسجم، توجه ویژه به کتابخانه سیار و ظرفیت‌های آن، تعریف فعالیت دورکاری برای مربیان به نحوی که مشارکت مستقیم و با انگیزه در جذب عضو به کارگاه‌ها داشته باشند، استفاده از ظرفیت‌های تمامی همکاران علاقه‌مند به برگزاری کارگاه به شرط داشتن مهارت لازم، لزوم ارزیابی دقیق کارشناسی و تهیه فرم های ارزیابی ویژه استان و بررسی آن‌ها و استفاده از ظرفیت همکاران اداری از دیگر نکاتی بود که توسط این مقام مسوول تبیین شد.

گفتنی است سلیمانی در ابتدای این نشست که اولین جلسه‌ای بود که در ساختمان اداره‌کل جدید کانون البرز برگزار می‌شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، از زحمات همکاران بابت  برگزاری آیین گشایش مرکز شماره ۳ و اداره کل کانون البرز، قدردانی کرد.

مهری فلاح معاون فرهنگی اجرایی کانون نیز در سخنانی به پیشرو بودن استان البرز در حوزه کارگاه‌های مجازی اشاره کرده و ضمن تشکر از  صبر و حوصله همکاران و اجرای خوب کارگاه‌ها در دو فصل گذشته و اشاره به تجربه خوب بیان ایده‌های خلاق سایر استان‌ها، ابراز امیدواری کرد که کارگاه‌های مجازی استان البرز همچون گذشته با حضور علاقه‌مندانه اعضا برگزار شده و آسیب‌های موجود به نحو دقیق شناسایی و رفع شوند.

در ادامه کارشناسان و اعضای شورا به ترتیب نظرات خود را در خصوص راه‌کارهای جذب عضو بیان داشتند که توجه به ارزیابی مستمر، استفاده از ظرفیت تمام واحدها و حضور با انگیزه و مشتاقانه مربیان در روند اجرای فعالیت‌ها از اهم این گفت و گوها بود.

بسیج عامل تعالی هر سازمان است

در بخش بعدی این نشست اسماعیل مزین مسوول حراست کانون البرز در خصوص فرم‌های ارسالی به همکاران جهت عضویت در بسیج کانون اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت این نهاد انقلابی- فرهنگی بتوان به کاهش آسیب‌های موجود کمک کرد.

وی همچنین بسیج را عامل تعالی هر سازمان و کارمندان آن عنوان کرده و از همکاران و اعضای شورای فرهنگی خواست حضور پر رنگی در این فعالیت داشته باشند.

مدیر کل کانون البرز نیز با اشاره به رنگ پر اهمیت بسیج به ویژه در زمان بحران‌ها از همکاران خواست به ویژه اعضای شورای فرهنگی در این بخش حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =