کد خبر: 302521
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بازدید 118
صداقت و همدلی، ویژگی مهم کارکنان کانون است

نشست مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری کانون فارس با محوریت کارگاه‌های برخط فصل زمستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با حضور در این نشست مجازی، صداقت و هم‌دلی را شاخصه‌ی اصلی مربیان کانون دانست و گفت:

همه‌ی ما بر دغدغه‌ها و مشکلات موجود در فضای بحرانی کرونا و مشکلات اقتصادی را می‌دانیم و با صداقت و هم‌دلی برای رفع این مشکلات در حد توان تلاش می‌کنیم اما یادمان باشد که مدیریت در فضای آرام و بی‌دغدغه، چندان معنایی ندارد و عیار هر فرد زمانی مشخص می‌شود که در بحران‌ها قرار بگیرد.

کامرانی در ادامه با مهم دانستن زحمت کارشناسان و مربیان که به عنوان خط مقدم در کانون فعالیت می‌کنند، گفت: در راه پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در ایام همه‌گیری ویروس کرونا، بیش از پیش تلاش کنیم.

سرپرست کانون فارس با تقدیر از همکاران و فعالیت آنان در اجرای برنامه‌های مجازی گفت: امروز کودکان و نوجوانان در چهار دیواری خانه‌ها احاطه شده‌اند؛ لازم است فعالیت‌های فوق برنامه برایشان در نظر گرفت و کانون با دارا بودن سابقه‌ی طولانی و کارکنان و مربیان متعهد، متولی این کار است که می‌تواند گره‌گشا باشد و همچون همیشه نقش‌آفرینی کند.

او در ادامه گفت: در آینده، همه‌ی کشور به همین کودکان و نوجوانانی سپرده می‌شود که ما در راه تربیت آنان می‌کوشیم و در آینده‌ی آنان و آینده‌ی کشور نقش داریم. کامرانی از مربیان خواست در راه جذب این آینده‌سازان برای شروع فعالیت‌های کارگاه مجازی بیش از پیش تلاش کنند و با فعالیت در فضای مجازی، کودکان و نوجوانان را از نعمت کانون بهره‌مند کنند تا افرادی تأثیرگذار برای ایران اسلامی باشند.  

کامرانی در پایان گفت: برای فتح یک قله، تنها نگریستن به آن کافی نیست، بلکه باید با تلاش و کوشش و داشتن هدف و نقشه‌ی راه، از آن بالا برویم، هر چند در این مسیر به سختی بیفتیم ولی هنگامی که به فتح قله کوه دست پیدا کردیم به چشم‌انداز و لذتی می‌رسیم که همه‌ی سختی‌ها فراموش می‌شود و خستگی از جسممان بیرون می رود.

در ادامه‌ی این جلسه، مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری، گزارش فعالیت‌های خود در راه‌اندازی کارگاه‌های عمومی و جذب عضو در کارگاه‌های برخط را ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =