تجلیل از سی‌سال تلاش خستگی‌ناپذیر همکار کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «بازنشستگی» شروعی دوباره همراه با نگاهی متفاوت به زندگی است که می‌تواند آغاز یک باور جدید در زندگی انسان باشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، در نشستی صمیمی از غلامرضا مجیدزاده، همکار کانون استان در مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی سیستان، تجلیل شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: برای قدردانی از تلاش‌های همکاری گرد آمده‌ایم که سال‌های زیادی از عمرشان را در راه خدمت عاشقانه و صادقانه به کودکان و نوجوانان این آب و خاک صرف کردند.

معصومه هادی سپس افزود: همه‌ی ما می‌دانیم «بازنشستگی» پایان نیست بلکه برگ تازه‌ای است در دفتر زندگی، که با خاطرات  تجربه‌های گوناگون زینت یافته است؛ خاطراتی از جنس تلاش برای کودکان و نوجوانان این سرزمین تا روزهای بهتری برای خود بسازند.

وی با بیان این نکته که تجربیاتی که در این مدت آموختید، نگاه متفاوتی به زندگی را برای شما به ارمغان آورده است ادامه داد: بازنشستگی آغاز یک باور جدید است، در طول این مسیر، که خوشی و ناخوشی‌های بسیاری را همراه خود دارد، سی سال تجربه کسب می‌کنیم تا زیباتر زندگی کنیم.

مدیرکل کانون سپس خطاب به غلامرضا مجیدزاده گفت: شما هم‌چنان عضو کانون مهربانی هستید و امیدواریم در این مسیر همچنان همراه ما باشید.

هادی هم‌چنین توصیه کرد با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی منطقه‌ی سیستان و ظرفیت‌های این بخش از استان، رسیدن به علاقه‌مندی‌هایی چون انجام کارهای کشاورزی را برای حفظ نشاط و سلامتی در برنامه‌ی خود قرار دهد و با همکاری کانون برای فرزندان روستاها، کار فرهنگی نیز انجام دهد.

پس از سخنان مدیرکل کانون، غلامرضا مجیدزاده ضمن تشکر از حضور مدیرکل و همکاران، از خاطرات خود در طول این سال‌ها سخن گفت و برای همکاران آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است در پایان مدیرکل کانون استان دو لوح سپاس، یکی از سوی مدیرعامل کانون و یک لوح با امضای خود، به این همکار اهدا کرد.

در بخشی از لوحی که به امضای فاضل نظری رسیده، آمده است: از نقطه‌ی آغازین تا جایگاه رفیع کنونی کانون پیشگامی در عرصه‌ی فرهنگ، هنر، اندیشه و تحقق اهداف آن مدیون تلاش صادقانه‌ی انسان‌های بزرگواری است که با گذشت و فداکاری بهترین دوران عمر خود را در خدمت اعتلای امور فرهنگی این مرز و بوم صرف نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =