سومین دوره آموزش سلفژ در انجمن مجازی سرود کانون ایلام

تازه ترین نشست تخصصی انجمن مجازی سرود کانون ایلام در ادامه سلسله نشست های آموزش مبانی سلفژ و نت خوانی با حضور اعضا و مربیان انجمن سرود و با سومین دوره تدریس فرشید جعفری آهنگساز و کارشناس مسئول هنری استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، تازه ترین نشست تخصصی انجمن مجازی سرود کانون ایلام در ادامه سلسله نشست های آموزش مبانی سلفژ و نت خوانی با حضور اعضا و مربیان انجمن سرود و با سومین دوره تدریس فرشید جعفری آهنگساز و کارشناس مسئول هنری استان فارس برگزار شد.در این نشست تعداد ۳۵ نفر از اعضا ومربیان وکارشناسان استان حضور داشتند. با تمرین نت خوانی اعضا ومربیان جلسه را آغاز کرد.بعد از یاد دادن نتهای جدید ازاعضا انجمن خواست تااشعار را با توجه به نتها اجرا کنند.در پایان  با تاکید بر تمرینات مداوم نت خوانی جلسه به پایان رسید.
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی ،هنری در سراسر استان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن به صورت مجازی انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز چهار گروه مختلف سنی ( کودک دختر،کودک پسر،نوجوان دختر،نوجوان پسر) با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری در شیفت صبح و عصر به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.علاوه بر آن  بیش از  هشت انجمن مجازی و 60 کارگاه مجازی  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.این در حالی است که فعالیت های مجازی نسبت به فعالیت حضوری زمان بیشتری از مربیان کانون می گیرد و هماهنگی و اجرا و حساسیت ویژه ی آن با سختی بیشتری همراه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =