کد خبر: 302618
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
بازدید 167
تجلیل از کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز

از فرانک فروزانفر کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز به جهت اجرای فعالیت‌های خوب در هفته پژوهش تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز در نشست شورای کارشناسی استان با اهدا لوح تقدیری با امضای قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البزر از زحمات فرانک فروزانفر کارشناس آموزش و پژوهش این استان تجلیل شد .

سلیمانی، مدیر کل کانون البرز قبل از  اهدای لوح تقدیر ضمن تشکر از همکه همکاران کانون استان موفقیت در هر زمینه‌ای را مرهون تلاش تمام همکاران دانست و در ادامه به فعالیت‌ها و تعاملات خوب صورت گرفته در فعالیت‌های هفته پژوهش اشاره  کرده و گفت خوشبختانه در این حوزه توانسته‌ایم رضایت مسوولان واحد آموزش و پژوهش کانون کشور و استان را جلب کنیم وبا توجه به تقدیری که  از طرف مدیر کل واحد آموزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از کانون صورت گرفته  ما نیز از تلاش‌های واحد آموزش و پژوهش استان قدردانی خواهیم کرد.

گفتنی است در متن این لوح ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته ابراز امیدواری شده  که با یاری یزدان شاهد  فرونی دانش و افزایش تجربه  درجهت غنی‌تر شدن فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با کودکان و نوجوانان این مرز و بوم باشیم.

لازم به توضیح است واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از ۲۲ تا ۲۹ آذر ماه سال جاری فعالیت‌های ویژه ای را در حوزه های پژوهش، اقدام پژوهی، آموزش و مهرواره‌ پژوهشی برنامه ریزی و اجرا کرده بود .

فروزانفر نیز پس از دریافت این لوح از تلاش‌های تمام همکاران و حمایت‌های بی دریغ مدیرکل، معاون وتلاش های فرزانه ایرانپاک،  مسوول انجمن علمی- پژوهشی( نجوم) کانون البزر در این زمینه تشکر کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =