کد خبر: 302667
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
بازدید 81
رشد دوازده برابری حضور مخاطبان در کارگاه‌های برخط زمستان استان قم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از رشد دوازده برابری حضور مخاطبان برخط در کارگاه‌های استان قم باهدف استفاده حداکثری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون در شرایط کرونا در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم؛ حامد حجتی مدیرکل استان قم با اشاره به استقبال مخاطبان و شرکت علاقه‌مندان از آموزش‌های برخط زمستان این نهاد، گفت: رشد دوازده برابری ثبت‌نام حضور مخاطبان برخط در کارگاه‌های استان قم نسبت به فصل پاییز باهدف استفاده حداکثری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون در شرایط کرونا در بستر فضای مجازی خبر داد. و در حال حاضر ۹ کارگاه تخصصی برخط زمستان با حضور ۱۲۲ نفر در حال برگزاری است.
حامد حجتی اظهار کرد: از آغاز آموزش‌های برخط توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم شاهد استقبال خوب مخاطبان کودک و نوجوانان از این آموزش‌ها در فصل زمستان هستیم.
وی افزود: «عکاسی»، «نقاشی کودک»، «فلسفه برای کودک»، «نجوم»، «حافظ خوانی»، «هوافضا» و هم‌چنین، «شعر سرایی»، «مهارت زندگی معنوی»، «نقاشی آبرنگ»، عناوین ۹ کارگاه‌های برخط در حال برگزاری است.
مدیرکل کانون پرورش فکری قم با اشاره به روند برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی این کارگاه‌ها، گفت: ثبت‌نام دوره‌های تخصصی از ۱۰ دی‌ماه امسال و با مراجعه علاقه‌مندان به سایت qom.kpf.ir آغاز شد و مدت برگزاری این کارگاه‌ها را بین هشت تا ده جلسه و مدت‌زمان اجرای هر کارگاه را نیز به مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه اعلام کرد.
او همچنین افزود: کارگاه‌های برخط استانی تا هفته آخر اسفند ۱۳۹۹ ادامه دارد و به‌صورت آنلاین در سامانه مجازی کانون برگزار می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =