دیدار مدیرکل کانون استان قزوین با نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین  و مسوولان مراکز فرهنگی و هنری تاکستان با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 26 دی 1399، مدیرکل کانون استان قزوین و شماری از همکاران وی با نماینده مردم شهرستان تاکستان  در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند .

«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با همراهی مربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو کانون تاکستان و ضیاآباد و کارشناسان دفتر استان در دیدار با «رجب رحمانی» نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، کانون و فعالیت‌های متنوع آن را بیشتر معرفی کردند.

اروجی دراین دیدار با اشاره به فعالیت و حضور اثرگذار کانون به عنوان یک مجموعه آموزشی و فرهنگی پویا، مورد اعتماد و خوش سابقه، خواستار نگاه ویژه مسوولان تاکستان به کانون شد.

وی در ادامه در زمینه تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد، ارتقا و افزایش مراکز فرهنگی و هنری شهرستان تاکستان، راه اندازی واحد کتابخانه سیار کانون دراین شهرستان، اختصاص بودجه برای تکمیل تجهیزات مراکز و رفع مشکلات حقوقی و استخدامی کارکنان قراردادی و پاره وقت کانون با این نماینده به گفت و گو نشست.

در این نشست رحمانی، با اشاره به نقش ماندگار آموزش در دوره کودکی و نوجوانی و فعالیت موثر کانون در این زمینه، حضور کانون را در شهرستان تاکستان، حضوری سازنده و ارزشمند دانست و درباره پیگیری موارد مطرح شده، قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =