وبینار برخط خبرنگار نوجوان

وبینار بر خط خبرنگار نوجوان با رویکرد مطالبه گری و نقادی نوجوانان فراگیر و عادی مراکز کانون پرورش فکری استان اصفهان ویژه مسئولین مراکز و مربیان کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سیدمحمد قلمکاریان ضمن اشاره به روحیه کنجکاوی و پرسش گری نوجوانان گفت: در دوره آموزشی خبرنگاری، استعداد نوجوان در عرصه خبرنگاری و رسانه ارزیابی و روحیه مطالبه گری و نقادی نوجوانان در مسیر درست هدایت و تربیت می شود. 

وی افزود: آموزش خبرنگاری به صورت رایگان ویژه نوجوان فراگیر و عادی مراکز کانون برگزار می شود  و پس از اتمام دوره تکمیلی خبرنگاری، نوجوان متعهد و آموزش دیده در انعکاس اخبار مربوط به مراکز کانون پرورش فکری یاری گر ما خواهند بود.

 منصور گلناری پیشکسوت عرصه رسانه و خبر ضمن تاکید بر ضرورت سواد رسانه ای در عصر حاضر گفت: عمر سواد رسانه ای به بیش از 50 سال نمیرسد و در کشور ما نیز آغاز شده اما نیازمند آموزش و تلاش مضاعف است که با آموزش نوجوانان در آینده ای نه چندان دور، شاهد حضور چشمگیری در این عرصه خواهیم بود. 

وی با اعلام آموزش های تخصصی خبرنگاری ویژه نوجوان مستعد و علاقه مند حوزه رسانه افزود: آشنایی با رسانه، روش تولید اطلاعات و شناخت اطلاعات درست از غلط نیاز آموزشی همه شهروندان علی الخصوص نوجوانان امروز است.

گلناری ضمن بیان دوره آموزش عمومی در گام اول دروه آموزشی خبرنگاری گفت: با توجه به توان و استعداد نوجوانان آموزش های تکمیلی و تخصصی در گام دوم و سوم برگزار می شود و خبرنگاران متخصص و آموزش دیده در گام سوم به عنوان سرمایه های حوزه رسانه و خبر تربیت می شوند. 


شایان ذکر است نخستین دوره آموزشی خبرنگار نوجوان در گروه های سنی ١٢ تا ١٨ سال ویژه نوجوانان فراگیر و عادی مراکز کانون استان اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =