وظیفه ما مراقبت از درخت تناور انقلاب اسلامی و تحویل آن به نسل‌های آینده است

سومین جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان، صبح امروز به ریاست بهناز ضرابی‌زاده، رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در سالن مطالعه مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، سومین جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان، اول بهمن‌ماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو، در سالن مطالعه مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه، مدیر کل کانون ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین و تبریک فرا رسیدن چهل‌ودومین بهار آزادی گفت: نام و یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی همیشه در تاریخ خواهد درخشید چرا که نهال انقلاب به دست این بزرگ‌مرد تاریخ کاشته شد و ما به عنوان نسلی که انقلاب را درک کرده است، وظیفه داریم از درخت تناور انقلاب پاسداری و ارزش‌ها و دستاوردهای آن را به شایستگی به نسل‌های آینده منتقل کنیم. 
ضرابی‌زاده در ادامه صحبت‌های خود به شیوه اجرای برنامه‌های امسال ستاد اشاره کرد و گفت: طبق دستور ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی، مبنی بر اجرای بیشتر مراسم و فعالیت‌ها در بستر مجازی شایسته است، برنامه‌ها خلاقانه و کاربردی‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود.
مدیرکل کانون استان، سپس به تشریح برنامه‌های قابل اجرا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان پرداخت و یادآور شد، علاوه بر اجرای برنامه‌های شاخص در دهه مبارک فجر، قریب به ۷۰ فعالیت متنوع فرهنگی‌،هنری و ادبی دیگر در کلیه‌ی مراکز کانون استان همدان برگزار می‌شود.


در ادامه جلسه، محمدمهدی روحی نماینده ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از مدیرکل کانون به سبب برگزاری این جلسه یادآور شد، برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌ها در این کارگروه می‌بایست طبق دستورالعمل ستاد دهه فجر باشد و اعضا هر یک با اجرای یک یا دو برنامه شاخص مخصوص کودکان و نوجوانان در این کارگروه فعال باشند.
در پایان جلسه نمایندگان ادارات هر یک برنامه‌های قابل اجرای سازمان خود را اعلام و مقرر شد، دستگاه‌ها تا تاریخ بیست و پنجم بهمن‌ماه فعالیت‌های اجرا شده را به کمیته کودک و نوجوان ستاد تحویل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =