فراخوان نمایشگاه ترویجی جشنواره ملی اسباب‌بازی منتشر شد

فراخوان ثبت‌نامِ در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازیِ ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
بر همین اساس دبیرخانه‌ی این جشنواره از تمامی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسه‌ها، تولیدکنندگان و طراحان اسباب‌بازی‌های آموزشی و کمک‌آموزشی ایرانی و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد ارایه دهنده خدمات بازی محور دعوت کرده تا در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی شرکت کنند و تولیدات خود را برای مخاطبان علاقه‌مند به نمایش بگذارند.
بر اساس این فراخوان فعالان حوزه‌ی مشاوره بازی، بازی درمانی، آموزش از طریق بازی، برگزارکنندگان مسابقه‌ها و رویدادهای مرتبط، مدارس و مهدکودک‌های بازی‌محور، موزه‌های اسباب‌بازی و شتاب‌دهنده‌ها «استارت‌آپ» ‌هایی که در ترویج و آموزش بازی برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند، نیز می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی از روز ۴ بهمن در پایگاه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfestival.ir آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ادامه دارد.
هدف از برگزاری نمایشگاه ترویجی، معرفی و ارائه توانمندی‌های موسسه‌های دولتی و غیردولتی و گروه‌ها درحوزه اسباب‌بازی، معرفی تولیدکنندگان در حوزه ترویج اسباب‌بازی ایرانی در سراسر کشور، گردهم‌آوردن فعالان بخش‌های گوناگون صنعت اسباب‌بازی در بستر فضای مجازی و ایجاد پلتفرمی مناسب برای معرفی و ارائه توانایی‌ها، دستاوردها و تولیدات ترویجی بازی در صنعت اسباب‌بازی در ایران است.
این دوره از جشنواره نیز مانند دوره‌های پیشین شامل نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایرانی، نمایشگاه معرفی سازمان‌ها و نهادهای ترویج‌کننده بازی و برگزاری نشست‌های علمی با حضور متخصصان ایرانی و بین‌المللی است که تمامی این برنامه‌ها در قالب وب‌سایتی تخصصی در دسترس عموم و متخصصان این حوزه قرار می‌گیرد.
جشنواره اسباب‌بازی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال «جهش تولید» و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی و فعالان حوزه کودک و سرگرمی برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «آینده را باید ساخت» از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir برگزار خواهد شد.

فراخوان نمایشگاه ترویجی جشنواره ملی اسباب‌بازی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =