کد خبر: 302813
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
بازدید 176
مسابقه بزرگ «حال خوش خواندن» در زنجان برگزیدگان خود را شناخت

مسابقه بزرگ «حال خوش خواندن» در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی و ویژه کودکان و نوجوانان با مشارکت خانواده ها در فضای مجازی با شناخت برگزیدگان، در کانون پرورش فکری استان زنجان اجرا و به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ توسعه و ترویج کتاب­خوانی در بین کودکان ونوجوانان و خانواده ها ، همواره مورد توجه مربیان کانون بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان زنجان همزمان با آغاز هفته کتاب وکتابخوانی مسابقه بزرگ حال خوش خواندن در سه بخش فرهنگی ، هنری و ادبی و ویژه کودکان و نوجوانان با مشارکت خانواده ها را در فضای مجازی آغاز کرد و تا سی‌ام آذرماه مهلت ارسال آثار برای داوری و انتخاب برگزیدگان بود که با شناخت برگزیدگان، به کار خود پایان داد.

مریم بابایی، عزیزه ریحانی و فاطمه نظری کارشناسان کانون پرورش فکری استان زنجان هستند که داوری بخش های مختلف این مسابقه را برعهده داشتند.

مسابقه‌ی حال خوش خواندن در سه قالب فرهنگی با موضوعات «کتابخوانی، معرفی کتاب دوست داشتنی من، قصه گویی»، هنری با موضوعات«تصویرگری جذابترین بخش کتاب، مسابقه عکس من و کتابهام» و ادبی برگزار شد که تعداد کل آثاردر بخش فرهنگی ۸۴ اثر، در بخش هنری ۴۰ اثر و در بخش ادبی ۱۱۲ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که از بین این آثار ۶ نفر به عنوان برگزیده و ۴ نفر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

از بین این آثار در بخش فیلم معرفی کتاب رقیه بیات عضو کتابخانه سیار روستایی، فاطمه علی بیگلو و مریم احمدی قیداری دو عضو مرکز فرهنگی هنری قیدار، الینا محرمی عضو مرکز فرهنگی هنری مجتمع، حدیث محمودی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک، مهتا رضوانی نیا عضو مرکز فرهنگی هنری شماره سه و همچنین در بخش عکس متین ولایی، زهرا توکلی و الیسا والی هر سه عضو مرکز علمی فرهنگی علوم و نجوم،  به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در همین راستا  در بخش فیلم معرفی کتاب نگین محمدی و سیده بهار حسینی دو عضو مرکز قیدار، حنا آقایاری منش، گلبرگ محمدی دو عضو مرکز شماره ۶ و در بخش عکس زهرا مروتی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۴  نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =