تشریح برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر آذربایجان شرقی

مدیرکل کانون استان برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر آذربایجان شرقی را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب و افزایش مشارکت آینده‌سازان میهن اسلامی در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دهه‌مبارک‌فجر را از جمله اهداف کارگروه کودک و نوجوان در طراحی و اجرای برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

 مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر با قدردانی از مشارکت آموزش و پرورش به ویژه معاونت پرورشی، بهزیستی و صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در اجرای برنامه‌های این کارگروه، افزایش فعالیت‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی در کنار اجرای مهرواره‌های متناسب با شعار سال یعنی جهش تولید و تبیین این موضوع برای مخاطبان از جمله ویژگی‌های برنامه دانست.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرای مهرواره مشاغل، افتتاح نمایشگاه دست سازه های بومی و محلی، برگزاری ویژه برنامه فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان مناطق محروم و حاشیه نشین با مشارکت دفاتر تسهیلگری استانداری و اجرای ده‌ها کارگاه هنری و ادبی در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان با موضوع دهه مبارک فجر را از جمله برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

بینش برگزاری مسابقات هنری نظیر عکس نوشت و دابسمش از سرودهای انقلابی و خوشنویسی از شعارهای دوران انقلاب و نیز اجرای کارگاه ادبی "انقلاب اسلامی در آینه ادبیات"  را از این ویژه برنامه‌های مناسب دانست و در عین حال تصریح کرد انجمن‌های عکاسی، شعر، داستان، نمایش و سرود که با حضور نوجوانان مستعد و برگزیده استان تشکیل شده است جلسات ویژه‌ای به همین مناسبت در ایام‌الله دهه‌فجر برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی برنامه های متنوعی را در قالب مسابقات و کارگاه‌های هنری و ادبی به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده‌اند تاکید کرد: بسیاری از این برنامه‌ها در فضای مجازی و به صورت برخط در سامانه kpf.ir با مشارکت کودکان و نوجوانان علاقه مند برگزار خواهد شد. ضمن آنکه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر ویژه برنامه‌هایی در سراسر استان اجرا می‌شود.

کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر استان آذربایجان شرقی با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور ادارات سازمان‌های مختلف استان تشکیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =