تشریح دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه زنده "محفل انقلاب"

همزمان با دهه فجر، مدیرکل کانون استان با حضور در برنامه زنده رادیویی "محفل انقلاب" دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در عرصه‌های فرهنگی تبیین کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با حضور در برنامه زندگی رادیویی "محفل انقلاب" اقدامات و فعالیت‌های کانون را در عرصه‌های فرهنگی هنری تشریح کرد. مدیرکل کانون با اشاره به توسعه فیزیکی مراکز ثابت و سیار و پستی کانون از بعد از انقلاب در استان آذربایجان شرقی تربیت نسلی خلاق، خردمند، خردورز، مومن و معتقد به ارزش‌های دینی و خودباور و مسئولیت‌پذیری را از جمله اهداف متعالی کانون در اجرای فعالیت‌های برنامه‌های فرهنگی دانست.

وی با بیان اینکه هم اکنون کانون حضور گسترده و همه جانبه در فضای مجازی و تولید محتوا در این عرصه دارد تاکید کرد: یکی از نیازهای اصلی کودکان و نوجوانان یعنی بهره‌مندی از محتوای مناسب در فضای مجازی هم اکنون با برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در سامانه kpf.ir مورد توجه جدی خانواده‌ها و دیگر مخاطبان کانون قرار گرفته است.

بینش راه‌اندازی انجمن‌های تخصصی هنری و ادبی برای نوجوانان را از بهترین دستاوردهای فرهنگی در سال‌های اخیر عنوان کرد و در عین حال افزود: معرفی و پرورش استعدادهای هنری و ادبی از بین نوجوانان خلاق و علاقه‌مند از جمله انتظاراتی بود که در سال‌های اخیر توسط نخبگان از کانون وجود داشت م خوشبختانه با تشکیل این انجمن‌ها محقق شده است.

بینش با اشاره به تاثیر کانون در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان تشریح کرد: تمامی فعالیت‌های کانون برمحور کتاب استوار است چرا که معتقدیم اگر کتاب وارد تار و پود تفکر و زندگی کودکان و نوجوانان شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی برطرف خواهد شد.

در این برنامه یک ساعته که به مناسبت دهه مبارک فجر به صورت زنده از شبکه رادیو سهند پخش شد مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به سوالات پیامک تعدادی از مخاطبان برنامه پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =