کودکان‌ونوجوانان ‌بوشهری در بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون استان قصه‌گفتند

بیست و سومین جشنواره استانی قصه گویی دومین روز خود را پشت سر گذاشت. این جشنواره که از پیش بینی برنامه های فرهنگی کانون استان بوشهر برای سال جاری بود در دو بخش مربیان و اعضا برگزار شد که در دومین روز این جشنواره ۳۰ عضو از اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر به اجرای قصه های مختلف پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، بیست و سومین جشنواره استانی قصه گویی دومین روز خود را پشت سر گذاشت. این جشنواره که از پیش بینی برنامه های فرهنگی کانون استان بوشهر برای سال جاری بود در دو بخش مربیان و اعضا برگزار شد که در دومین روز این جشنواره ۳۰ عضو از اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر به اجرای قصه های مختلف پرداختند.

این جشنواره در دومین روز خود از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه داشت.

حضور اعضا از گروه های سنی مختلف نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان در این جشنواره و تنوع شیوه و سبک اجراها قابل توجه بود.

مهشید جهازی کارشناس مسئول فرهنگی استان بوشهر در خصوص بیست و سومین جشنواره قصه گویی استان بوشهر گفت: این جشنواره درفضای مجازی و سایت kpf برگزارگردید و با توجه به اینکه از شروع سال ۹۹انجمن قصه گویی شاخه استان بوشهر کار خودرا به شکل جدی و با مشارکت اعضا نوجوان ونیز کلیه ی مربیان و بزرگسالان علاقه‌مند در این عرصه شروع نمود وبصورت هفتگی کارگاه های تخصصی مجازی و نشست های قصه گویی و آموزش این مهم برای نوجوانان ومربیان توسط مدرسان استانی کشوری بصورت فرآیندی اجرا شده بود  به طوریکه بعد از چهارفصل کاری مداوم وپیگیر وبرگزاری منظم کارگاه ها ونشست های تخصصی هم در فضای اسکای روم وهم فضای واتساپی واینستاگرام بالاخره حاصل نتایج زحمات اعضا ومربیان به بارنشسته وطبق پیش بینی برنامه ی سالیانه ۹۹ این استان بیست و سومین جشنواره ی قصه گویی استان بوشهر با حضور ومشارکت بسیار خوب اعضا ومربیان طی دوروز متوالی برای مخاطبین کودک و نوجوان وبزرگسال برگزار گردید.

مهری دشت‌دار کارشناس فرهنگی و مسئول کمیته اجرایی بیست و سومین جشنواره استانی قصه گویی نیز در این خصوص گفت: جشنواره قصه گویی با برنامه ریزی دقیق و اصولی ،برگزاری جلسات متعدد و شناسایی علاقمندان به این هنر کهن و با اهداف از پیش تعیین شده از جمله ایجاد بستر مناسب جهت رشد و پرورش کودکان و نوجوانان در کسب دانش قصه گویی، این برنامه شاخص و ویژه را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت بهره مندی اقشار مختلف شهروندان و دوستداران قصه و قصه گویی براساس فرایندی پیش بینی شده با قصه های متنوع و جذاب  به مرحله اجرا در آمد.

لازم به ذکر است بیست و سومین جشنواره قصه گویی استانی با استقبال خوبی از سوی اعضا نوجوان مراکز فرهنگی هنری بویژه اعضا انجمن قصه گویی روبرو شد که تقریبا ۱۰۰ نفر در مرحله اولیه ثبت‌نام نمودند که نهایتاً پس از بررسی و ارزیابی  ۳۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =