مربیان کانون الگوهای انقلاب اسلامی را برای نسل جدید معرفی کنند

دکتر بدرشکوهی در آیین بزرگداشت دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) از مربیان کانون خواست الگوهای انقلاب اسلامی را برای نسل جدید معرفی کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم که چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه به مناسبت ولادت فرخنده حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ایام الله دهه‌فجر در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز برگزار شد، دکتر بدرشکوهی با تبریک این ایام فرخنده بر اهمیت و نقش ارزشمند و بی‌بدیل زنان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به بیانات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در این خصوص، تصریح کرد: الگوی زنان در این مسیر الهی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب(س) بوده و بر این اساس یکی از مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های مربیان و اولیا تربیتی معرفی الگوهای انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی است.

وی با ارائه آمار و ارقام و بیان اینکه انقلاب اسلامی شان و منزلت زنان در جامعه را ارتقا بخشیده است، تاکید کرد: متزلزل نمودن ارکان خانواده برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از مهمترین حربه‌ها و نقشه‌های دشمنان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با تشکر از همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با دفاتر تسهیلگری، همکاری و تعامل تمامی نهادها و سازمانها را ضامن موفقیت این دفاتر عنوان کرد.

در این مراسم که مربیان مسئول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز و مدیران دفاتر تسهیلگری حضور داشتند، علی بینش مدیرکل کانون استان گزارشی از اقدامات و فعالیت های کانون در مناطق محروم و کم‌برخوردار و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در قالب طرح پیک‌امید ارائه کرد. پورحمزه مسئول یکی از دفاتر تسهیلگری نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک این دفاتر با کانون در مناسبت‌های مختلف را ارائه و از همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

افتتاح نمایشگاه دست سازه‌های بومی کودکان و نوجوانان روستاهای تحت پوشش کتابخانه‌های سیار روستایی و پستی و نیز فعالیت‌های مشترک کانون و دفاتر تسهیل‌گری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =