کد خبر: 303142
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
بازدید 294
تجلیل مدیرکل کانون استان همدان از دو جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی

در پنجمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر، بهناز ضرابی‌زاده همراه مربیان دوچرخه‌سوار کانون با حضور در منزل دو جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، ضمن تبریک این ایام فرخنده از رشادت‌ها و شهامت‌های این دو یادگار جنگ تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر که با نام «انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی و شهادت‌طلبی» نام داشت، مدیرکل کانون استان از مدیر بنیاد شهید شهرستان دعوت کرد تا در این تجلیل او را همراهی کند. سپس با  هدف ارج‌نهادن به رشادت‌ها و مردانگی‌های جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی، با حضور در منزل دو جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، از مقام شامخ این عزیزان تجلیل کرد.
‏در این دیدار، بهناز ضرابی‌زاده، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام داشت، زبان ما در مقابل این همه رشادت و شجاعت و مردانگی شما عزیزان قاصر است و خود را بدهکار شما می‌دانیم و چون نمی‌توانیم دین خود را به شما ادا کنیم از شما حلالیت می‌طلبیم.
وی گفت: کانون پرورش فکری خادم کودکان و نوجوانان است و تلاش می‌کند با تربیت کودکان و معرفی شهدای انقلاب و جانبازان جنگ تحمیلی به کودکان، علاوه برجبران گوشه‌ای از زحمات این عزیزان، با نقل رشادت‌های جانبازان، الگوهای مناسب اخلاقی و رفتاری را به آنها معرفی کند.
ضرابی‌زاده اذعان کرد، ما این آرامش و پیروزی را به بهای شهادت جوان‌ها و سرمایه‌های کشور اسلامی و جانبازی شما عزیزان و ایثار و از خودگذشتگی همسران و مادران شهدا و جانبازان به دست آورده‌ایم.
مدیرکل کانون استان هم‌چنین با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته گرامیداشت مقام زن، از همسران این دو جانباز سرافراز با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.
گفتنی است محمد تقی صلواتیان و حمیدرضا سیفی دو جانباز ۷۰ درصد هستند که مربیان دوچرخه سوار به عشق ایشان رکاب زدند.
لازم به ذکر است به علت شرایط کرونا مراسم تقدیر مقابل منزل این دو جانباز سرافراز انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =