مادر«شهیده فرزانه رهبر» عضوآسمانی کانون لرستان تجلیل شد

در هفتمین روز دهه مبارک فجرویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری وادبی از سوی مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با شعار ( انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی) اجرا شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز 18بهمن 1399 همزمان با هفتمین روز ازدهه مبارک فجر، مراکز فرهنگی هنری برنامه های متنوعی را با شعار ( انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی) اجرا کردند.
دراین روز مراسم تجلیل از مادر«شهیده فرزانه رهبر» عضو شهید نوجوان مرکز یک بروجرد و تجلیل از مادر این شهیده برگزارشد.
این آیین با حضور مربیان واعضای مراکز یک و دو بروجرد، محمود رحمتی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت همراه، درحالی برگزارشد که مادر شهیده خاطراتی از فرزند خود برای اعضا بیان کرد و درادامه مسئول مرکز یک بروجرد و رییس اداره ورزش و جوانان به ایراد سخنرانی در خصوص دهه فجر و نقش شهدا در پیروزی انقلاب پرداختند.


در پایان بمناسبت روز مادر هدایایی از طرف مدیرکل کانون پرورش فکری  لرستان و ورزش وجوانان به مادر شهیده اهدا شد.
شهیده فرزانه رهبر در سال 1346در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. وی یکی از اعضای فعال مرکز شماره یک بروجرد بود که به گفته مربیان وقت این شهیده یکی از کتابخوان ترین و فعالترین اعضای مرکز بود و بیشتر اوقات بعنوان کتاب یار به مربیان خود کمک می کرد. این شهیده ی والامقام درسال1365 در بمباران هوایی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسیدند.
براساس این گزارش: از دیگر برنامه های روزهفتم دهه فجر می توان به ساخت و انتشارنماهنگ همخوانی(دابسمش) با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، کارمشترکی از مرکزشماره یک خرم آباد و مرکزسیار شهری با حضور اعضای مراکز کانون در خرم آباد اشاره کرد. این نماهنگ توسط اداره کل کانون پرورش فکری لرستان تهیه شده است که درآن اعضای مراکز خرم آباد و انجمن های مختلف در آن حضور دارند.
امروز درالشتر، مربیان مربیان مرکز کانون در مدرسه حجاب حضور یافتند و برنامه های مانند: معرفی کتاب (فرهنگ نامه انقلاب)، قصه گویی با عنوان «کوچه مجاهدان» توسط مسلم صالحی مربی فرهنگی اجراشد و درادامه معرفی شعارهای انقلابی جهت آشنایی کودکان و نوجوانان و قصه گویی آنلاین از کتاب بچه های انقلاب توسط مربیان انجام شد.
همچنین: ویژه برنامه های متنوعی مانند: نقد کتاب، معرفی شخصیت امام خمینی(ره)، دلنوشته های ادبی، نماهنگ های مختلف، قصه گویی، نقاشی، و در گروه های مجازی مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان برگزار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =