رییس و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون فارس معرفی شدند

هم‌زمان با دهه‌ی مبارک فجر و در جلسه‌ای با حضور اعضای شورا و نماینده‌ی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، سعیدرضا کامرانی به عنوان رییس و سمیه آورند به عنوان دبیر این شورا در کانون فارس معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جلسه سعید رضا کامرانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک دهه‌ی مبارک فجر و ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد که این مهم، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و باید در هر شغل یا جایگاهی اولویت باشد؛ به ویژه در این دوران که مورد غفلت واقع شده و باید احیا شود.

 او بر استفاده از شیوه‌های جدید و به روز برای احیای امر به معروف تأکید کرد و مخاطب کودک و نوجوان را مخاطبی حساس دانست که باید با طمانینه و وسواس و با شیوه‌های غیرمستقیم در قالب‌های فرهنگی و هنری  و ادبی، این فریضه را به آنها آموزش داد.

جلیل راستی، نماینده‌ی ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان فارس نیز با ارائه‌ی توضیحاتی درباره ساختار اصلی شورای امر به معروف و نهی از منکر به وظایف شوراهای مرتبط اشاره کرد و احیای دو فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر را در اداره‌ها، جامعه و بین عموم مردم ضروری و از تکالیف شرعی دانست که بر عهده تمام افراد جامعه است.  در این جلسه احکام رییس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون فارس اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =