گفتگوی مجازی مدیرکل کانون با دانش آموزان مدرسه شهید خلیل طهماسبی

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به صورت زنده با دانش آموزان مدرسه شهید خلیل طهماسبی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضانوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر به صورت زنده در بستر شاد مدرسه با حضور ۳۰۰ دانش‌آموزان، والدین و معلمان مدرسه دخترانه شهید خلیل طهماسبی به صورت زنده دیدار و به گفتگو نشست.

مدیرکل کانون استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به تبیین فعالیت‌های کانون پرورش فکری اشاره و ابراز داشت کانون در حوزه‌های فرهنگی هنری و ادبی دارای ۶۲ عنوان برنامه است که کودکان و نوجوانان و همچنین دانش آموزان می‌توانند در این روزهای کرونایی به صورت آنلاین در هر زمینه از این فعالیت‌ها که می‌خواهند شرکت بکنند.

وی در ادامه فعالیت‌های عمومی و کتابخانه‌ای کانون را متذکر شد و از همراهی دانش آموزان و مربیان کانون ابراز خرسندی کرد و گفت کانون پرورش فکری و مربیان آن در زمینه‌های مختلف فرهنگی هنری، ادبی و علمی در کنار کودکان و نوجوانان هستند و می‌توانند همراه و همدل آنها باشند.

نوری همچنین به طرح هاتف کانون پرورش فکری که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد اشاره و ابراز امیدواری کرد که این طرح می‌تواند زمینه ساز رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان باشد.

در پایان قابل ذکر است مدرسه شهید خلیل طهماسبی از مدارس فعال در طرح کانون مدرسه است که مدیر کل کانون به سه تن از دانش آموزان آن در این نشست بسته فرهنگی اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =