اثر مربی کانون خوزستان در نمایشگاه «آرت کوید» فرانسه به نمایش درآمد

اثر هنری ارمغان کاظمی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با نامِ «آرزوی تکامل و پرواز» در نمایشگاه آنلاین آرتکوید Art quid فرانسه به معرض نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این اثر هنری در نمایشگاه آنلاین آرتکوید Art quid تا ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ (ششم بهمن ۱۳۹۹) در معرض دید عموم قرار دارد.

آرتکوید یک شرکت هنری فرانسوی در بازار هنر بین‌المللی است که در آثار منتخب هنرمندان سراسر دنیا برای نمایش و فروش ارایه می‌شود.

این شرکت در سال ۲۰۰۸ در شهر نیس فرانسه تاسیس شد و اکنون به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا آثار منتخب هنرمندان را در گالری سه بعدی آنلاین خود با نشانی  www.Artquid.com در معرض نمایش قرار داده است.

ارمغان کاظمی توضیح داد:  پوستر "آرزوی تکامل و پرواز" در اصل مفهومی از تکامل و عروج را تداعی می‌کند، عروجی که منشا کمال و تکامل وجودی ماده است و در مسیر عروج به معبود جهان هستی خود، رهایی را تجربه می‌کند.

وی ادامه داد: این پوستر یک طرح گرافیکی مفهومی است که مخاطبان آن با نگاه خود از آن برداشت مفهومی دارند. این طرح از عنصر پرنده و پروانه که در مفاهیم گرافیکی نشان از پرواز دارد طراحی شده است.

کاظمی، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه آبادان، از هنرمندان طراح گرافیک خوزستان است که کارشناسی ارشد گرافیک خود را از دانشگاه تهران کسب کرده و با بیش از یک دهه فعالیت مستمر هنری، در نمایشگاه‌های هنری داخلی و خارجی شرکت کرده، و داوری چند جشنواره هنری را نیز برعهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =