نخستین دورهمی مجازی فعالان بازی و اسباب‌بازی برگزار می‌شود

نخستین دورهمی مجازی فعالان بازی و اسباب‌بازی به میزبانی شورای نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان برجسته صنعت بازی و اسباب‌بازی با یک‌دیگر به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

در این دورهمی بازی و اسباب‌بازی، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، مجید قادری مدرس بسته‌بندی و طراحی اسباب‌بازی و رییس دپارتمان اسباب‌بازی‌های علمی و خلاق شرکت صنایع آموزشی، سیدحسین خادم‌حسینی نایب رییس شورای نظارت بر اسباب‌بازی، محمدحسن فاطمی‌راد روان‌شناس کودکان استثنایی و مدرس دانشگاه و علی مهری تولیدکننده و مدیر انتشارات آوای باران سخن خواهند گفت.

موضوع این نشست، ارتباط فعالان بازی و اسباب‌بازی با زیست‌بوم (اکوسیستم) آموزش در مسیر پیشرفت و محوریت محتوای آن، تبادل تجربه‌های شاخص و پیگیری ابعاد ظرفیت‌ بازی و صنعت اسباب‌بازی در چرخه آموزش خواهد بود.

زمان برگزاری این رویداد که به صورت آنلاین و از طریق گوگل میت (Google Meet) برگزار خواهد شد، شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ساعت ۱۵ تا ۱۷ اعلام شده است.

یادآوری می‌شود ظرفیت حضور در این نشست ۱۰۰ نفر خواهد بود.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور، حداکثر تا ۲۳ بهمن با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۸۷۵۶ (در ساعت‌های اداری) تماس گرفته و یا به سامانه پیامکی ۰۹۳۰۲۲۶۴۰۰۰ درخواست ثبت‌نام خود را ارسال کنند.

دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد و هدف آن ساماندهی صنعت اسباب‌بازی از طریق حمایت، هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی کودکان تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =