سفر کاروان پیک امید کانون سمنان به روستاها

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دهه‌ی فجر، میهمان دانش‌آموزان مناطق محروم روستایی و کم‌برخوردار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، پیک امید در قالب طرح امداد فرهنگی با حضور جمعی از مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، پستی، سیار شهری و روستایی کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان میامی، شاهرود و بسطام، دامغان، سمنان، سرخه و آرادان در مدارس روستاهای تحت پوشش ازجمله محمدآباد، علی‌آباد، دروار، رکن‌آباد، مؤمن‌آباد و کهن‌آباد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مربیان در این طرح با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به اجرای فعالیت‌های شاد فرهنگی در قالب قصه‌گویی، مسابقه، دکلمه‌خوانی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، کاردستی خلاق، اوریگامی، معرفی وقایع و ایام، نمایش عروسکی، آموزش کمک‌های اولیه و بهداشت کرونا، اهدای کتاب و نوشت‌افزار و... پرداختند.

مدیران مدارس ضمن ابراز خرسندی از حضور مربیان در جمع دانش‌آموزان، خواستار گسترش هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش با مدارس شدند.

گفتنی است؛ این برنامه در راستای توزیع عادلانه‌ی خدمات فرهنگی به‌منظور ارائه‌ی خدمات فرهنگی، هنری و ادبی برای ایجاد شادی و نشاط و امیدآفرینی در میان کودکان و نوجوانان، ترویج روحیه کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان در مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =