نشست شورای سیاست‌گذاری انجمن هنرهای تجسمی کانون برگزار شد

نشست شورای سیاست‌گذاری انجمن هنرهای تجسمی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دراین نشست که روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ با حضور نادر موسوی‌فاطمی عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران‌ مرکز، عبدالعظیم آذرخیل مجسمه‌ساز، ربابه حسین‌پور نقاش و خوش‌نویس، انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون و معصومه فاضلی‌مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شد.
در ابتدای نشست درباره عنوان‌های مورد بحث جلسه از جمله، هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی، دوره‌های آموزشی مربیان در بخش تجسمی و نیز تالیف کتاب‌های کار درهر یک از سه رشته‌ی هنرهای تجسمی (نقاشی، خوشنویسی و مجسمه‌سازی و سفالگری) توضیح‌هایی از سوی معصومه فاضلی مقدس ارائه شد.
در ادامه پیش‌نویس شیوه‌نامه‌ی «هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی»، با توجه به برگزاری این دوسالانه به شکل مجازی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک ازکارشناسان سه رشته، نکته‌های لازم در زمینه این شیوه‌نامه را بیان کردند.


با توجه به تغییر شیوه‌ی برگزاری دوسالانه، مصوب شد شیوه‌نامه دوباره بازنویسی و در جلسه بعد مورد بررسی و تایید نهایی قرار گیرد.
بررسی اطلاعات پنج ساله‌ی دوره‌های آموزشی تجسمی و در ادامه، پیشنهاد دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای مربیان و کارشناسان (درسه رشته هنرهای تجسمی)، موضوع دیگری بود که در این نشست در باره آن بحث و گفت‌وگو شد.
در این جلسه هم‌چنین در مورد تدوین کتاب‌های کار در هر سه رشته هنرهای تجسمی، بحث و تبادل نظر شد و با توجه به اهمیت این موضوع، قرار شد در هفته‌ی آینده جلسه‌ای مجزا به این بحث، اختصاص داده شود و جزییات و چگونگی تالیف کتاب کار برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان بررسی شود.
یادآوری می‌شود آیین‌نامه انجمن هنرهای تجسمی در شورای سیاستگذاری این انجمن تدوین شده و پس از ارسال برای استان‌ها، فعالیت‌های انجمن هنرهای تجسمی در کشور، به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =