از مربیان فعال مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی مرکزی بلوچستان و همکار بازنشسته‌ی ایرانشهر تقدیر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اهدای لوح و هدیه از مربیان فعال مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی مرکزی بلوچستان و همکار بازنشسته‌ی ایرانشهر تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با اهدای لوح و هدیه از مربیان فعال مراکز فرهنگی‌هنری حوزه‌ی مرکزی بلوچستان و همکار بازنشسته‌ی مرکز شماره یک ایرانشهر تقدیر کرد.

در ویژه‌برنامه‌ای که به همین منظور در مرکز شماره یک ایرانشهر برگزار شد، مدیرکل کانون استان در سخنان کوتاهی با نگاهی گذرا به فعالیت‌های همکاران در طول سال، از فعالان این عرصه قدردانی کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به رسالت فرهنگی خود و در راستای پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان کشور، هموراه محلی بوده برای علاقه‌مندانی که از این رهگذر خود را برای رویارویی با آینده‌ای پر فراز و نشیب آماده کرده‌اند.

معصومه هادی سپس با اشاره به همه‌گیری بیماری کرونا، که تغییر گسترده‌ای را در شیوه‌ی اجرای فعالیت‌های کانون ایجاد کرد، گفت: خوشبختانه همکاران در زمان کوتاهی خود را با این شرایط تازه هماهنگ کردند و در کنار مخاطبان خود فعالیت‌ها را ادامه دادند.

در این جلسه مدیرکل هم‌چنین بر اهمیت کلاس‌های برخط در سامانه kpf تاکید کرد و یادگیری چگونگی فعالیت در سامانه و استفاده از محتوای کارگاه‌های سامانه را از ضروریات کار در کانون مجازی عنوان کرد.

وی سپس با اهدای لوح و هدیه به مربیان و مربی- مسئولان مراکز شماره یک و دو ایرانشهر، سرباز، بمپور، بَزمان و دلگان از تلاش‌های آنان قدردانی کرد. قابل ذکر است با توجه به لزوم رعایت دستورهای بهداشتی هدایای مربیان توسط مربی- مسئولان برای آنان ارسال شد.

در ادامه مدیرکل کانون استان با اشاره به سال‌های حضور حسن اربابی، همکار مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک ایرانشهر، از تلاش وی برای فراهم آوردن محیطی امن برای کودکان و نوجوانان ایرانشهری قدردانی کرد.

هادی در بخشی از سخنان خود خطاب به این همکار گفت: «بازنشستگی» گام نهادن در مسیر تازه‌ای است که زندگی پیش روی انسان گشوده و پشتوانه‌ی او در این راه، سال‌ها تلاش و اندوختن تجربه‌ای درخشان به سبب خدمت برای کودکان و نوجوانان این سرزمین است.

گفتنی است در پایان مدیرکل کانون استان دو لوح سپاس، یکی از سوی مدیرعامل کانون و یک لوح با امضای خود، به این همکار اهدا کرد.

در بخشی از لوحی که به امضای فاضل نظری رسیده، آمده است: از نقطه‌ی آغازین تا جایگاه رفیع کنونی کانون پیشگامی در عرصه‌ی فرهنگ، هنر، اندیشه و تحقق اهداف آن مدیون تلاش صادقانه‌ی انسان‌های بزرگواری است که با گذشت و فداکاری بهترین دوران عمر خود را در خدمت اعتلای امور فرهنگی این مرز و بوم صرف نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =