تقدیر مدیرکل کانون استان همدان از دو خواهر برگزیده در مسابقات نقاشی بین‌المللی

بهناز ضرابی‌زاده با دعوت از خانواده افشاری‌توانا از دو فرزند آن‌ها به جهت کسب مقام در مسابقات نقاشی بین‌المللی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده، با هدف تشویق و تشکر از اعضای برگزیده مسابقات بین‌المللی ضمن دعوت از خواهران افشاری‌توانا از آنها با اهداء لوح سپاس و جایزه تقدیر کرد.
‏در این جلسه که خواهران افشاری‌توانا همراه با مادر خود حضور داشتند ضرابی‌زاده ضمن تشکر و تحسین دو عضو برگزیده، با آنها به گفت‌وگوی صمیمانه نشست و از آنها به عنوان دو خواهر هنرمند و افتخار آفرین همدانی یاد کرد و گفت: موفقیت در هر هنری نتیجه خلاقیت، پشتکار، مطالعه و عشق است که مطمئنا شما دو خواهر علاوه بر داشتن عشق در این زمینه دارای پشتکار و خلاقیت نیز هستید.
وی یادآور شد یک هنرمند لازم است به خوبی به اطراف و پدیده‌های پیرامون خود توجه داشته باشد تا بتواند به موقع از آنها در خلق آثار هنری خود بهره ببرد.
مدیرکل کانون ضمن سفارش‌های موثر در رابطه با حفظ روحیه هنرمندانه و اخلاق‌گرا به این دو خواهر برگزیده در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی، تلاش و پشتکار آنها را ستودنی دانست.
‏سپس آناهیتا افشاری توانا، علاوه بر تشکر از مدیرکل کانون، راهنمایی‌های مربیان هنری کانون را در موفقیت خود و خواهرش اثربخش خواند و گفت: از ۶ سالگی نقاشی را با علاقه شروع کرده وخلاقیت را در کارگاه‌های نقاشی کانون آموخته و سعی دارد بر اساس همان آموزش‌ها آثار خلاق بیشتری بیافریند.
در این جلسه لیلا سادات خوانساری، کارشناس هنرهای تجسمی استان نیز، علاوه بر تحسین پدر و مادر آناهیتا و آترین، به واسطه همراهی کردن فرزندان هنرمند خود، به خلق آثار نقاشی این دو عضو اشاره کرد و گفت: ویژگی بارز آثار این دو خواهر زنده و گویا بودن آثار آنهاست و یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این آثار مشهود بودن شخصیت انسان در کارهایشان است.
وی انتخاب رنگ و رنگ‌آمیزی دقیق و زنده را امتیاز دیگر نقاشی این دو خواهر برشمرد.
در انتهای این جلسه، بهناز ضرابی‌زاده با اهدا لوح سپاس و جایزه از این دو خواهر برگزیده تقدیر کرد.
لازم به ذکر است این دو خواهر در جمع بهترین کودکان نقاش جهان هستند که در ۳ سال گذشته بیش از ده‌ها نشان ملی و جهانی از جمله پنجمین جشنواره بین‌المللی بوداپست مجارستان، طلای هنر ترکیه، مسابقه بین‌المللی صلح و دوستی، مسابقه بین‌المللی روز قدس، مسابقات فائو و... را برای ایران عزیزمان کسب کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =