دوره  آموزشی  مجازی «آداب و اسرار نماز» در کانون  البرز برگزار شد

در یک همکاری مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان البرز دوره آموزشی «آداب و اسرار نماز» ویژه همکاران کانون و به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز حجت الاسلام و المسلمین  ابوالفضل مرادی، سرپرست  ستاد اقامه نماز استان به عنوان مدرس این نشست در خصوص نماز و نقش آن در تعالی روحی انسان سخن گفت.

مرادی در این دوره  آموزشی بر لزوم شناخت عمیق نماز و استمرار و تکرار این عبادت تا لذت بخش شدن آن تاکید کرد و افزود باید با استمرار و وقت گذاری و خوانش صحیح نماز راه را برای لذت بردن از این عبادت هموار کنیم.

وی ادامه داد ما باید نهایت تلاش‌مان را جهت بهره بردن از این عبادت انجام دهیم و افزود «دین» طرح و نقشه‌ای برای زندگی است  و اگر بشر به خالق بزرگ و وجود لایتناهی خداوند فکر کند و او را والاتر از هر چیز بداند می‌تواند از طریق زبان مشترک نماز، روح خود را تعالی بخشد .

رییس ستاد اقامه نماز استان در ادامه این دوره آموزشی به نقش نماز در زندگی نوجوانان و چگونگی جذب آنان به نماز با مربیان کانون سخن گفته و به سوالات و شبهات آنان پاسخ داد.

این دوره آموزشی با حضور مدیر کل کانون، معاون فرهنگی، اجرایی،  دبیر ستاد اقامه نماز، کارشناسان و همکاران ستادی و مسوولان و مربیان مراکز روز شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =