عنوان شایسته‌تقدیر مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» به نوجوان گیلانی رسید

فاطمه خلیلی، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان شایسته‌تقدیر بخش ادبی مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» را به خود اختصاص‌داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان،  مهرواره فرهنگی هنری «ستاره‌های بی‌نشان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌منظور قدردانی از تلاش‌های  مدافعان عرصه‌ی سلامت و کادر درمان،  در بخش‌های  نقاشی، عکس، شعر و داستانک،  هم‌زمان با پاییز ۱۳۹۹ برای کودکان و نوجوانان منتشرشد و  آثار ارسالی تا ۱۰ بهمن به دبیرخانه مهرواره رسید.

 بخش ادبی این مهرواره نیز در دو قالب «شعر» و «داستانک» (Flash Fiction) برای دو گروه سنی «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد.

اثر  فاطمه خلیلی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری نیز از جمله ۳۰۷ شعر ارسالی به دبیرخانه مهرواره« ستاره‌های بی‌نشان» در تهران ارسال بود که با توجه به تازگی موضوع، خلاقیت درپرداخت، پرداختن به مقوله‌ی امید و توجه به ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده، درمیان ۴ اثر شایسته‌تقدیر شاعران نوجوان قرارگرفت.

این درحالی است که حسین دهلوی شاعر، حسین تولایی و مریم اسلامی از شاعران و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری مرحله‌ی پایانی بخش «شعر» این مهرواره را به‌عهده‌داشتند.

شایان‌ذکر است، اسامی برگزیدگان بخش داستانک و شعر مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در سایت خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir در دسترس قراردارد و آثار  برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در نگارخانه مجازی سایت kpf.ir به نمایش گذاشته خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =