پویش هر کتاب‌خانه کانون پرورش فکری یک مرکز کانون زبان در استان خراسان جنوبی

با آغاز ثبت نام ترم بهار کانون زبان ایران« پویش هر کتاب‌خانه کانون یک مرکز کانون زبان» در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی، با شروع ثبت نام ترم بهار کانون زبان ایران جلسه‌ای به منظور هماهنگی و همکاری کانون پرورش فکری با کانون زبان استان و با هدف معرفی و ارایه خدمات مناسب به فراگیران علاقمند به زبان‌های خارجی، با حضور طاهره دلاوریان مدیر کانون زبان استان  در محل اداره کل کانون برگزار شد.

بر اساس این خبر طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ناشی از شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری کلاسهای حضوری در مراکز کانون زبان امکان‌پذیر نیست افزود: در این شرایط با استفاده از فرصت‌های فضای مجازی می توانیم زمینه آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با ظرفیت‌های کانون زبان در حوزه زبان‌های خارجی زنده‌ی دنیا  و ثبت نام علاقه‌مندان به زبان‌های خارجی را در مراکز کانون سطح استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به همکاری مراکز کانون و کانون زبان افزود: با  برگزاری وبینار مسئولین مراکز کانون با موضوع آشنایی بیشتر مربیان مسئول کانون با فرآیند ثبت نام و ارایه مشاوره لازم به مخاطبان، پیگیری جهت استفاده از ظرفیت شبکه دانش آموزی «شاد»، اطلاع رسانی در فضای مجازی و نصب بنرهای تبلیغاتی در مراکز کانون ، ایجاد پانل اطلاع رسانی کانون زبان در ورودی مراکز کانون، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با مشارکت مدرسان و زبان آموزان کانون زبان به صورت دو زبانه، از مراحل اجرای «پویش هر کتاب‌خانه کانون پرورش فکری یک مرکز کانون زبان»  در استان خواهد بود.

 مدیر کل کانون استان همچنین اظهار داشت: قبل از شیوع بیماری کرونا تنها دو مرکز آموزشی کانون زبان در استان در حوزه زبان‌های انگلیسی و عربی فعال  بود اما در حال حاضر علاوه بر اینکه در شهرستان‌های طبس و سرایان مراکز جدید ایجاد شده است، زمینه استفاده تمامی علاقه‌مندان به زبان‌های خارجی ازجمله انگلیسی، عربی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، ایتالیایی، فرانسه، روسی و...  با استفاده از مدرسان استانی و کشوری به صورت مجازی در سطح استان فراهم شده است.

طاهره دلاوریان سرپرست کانون زبان استان نیز با اشاره به ظرفیت و قابلیت‌های فضای مجازی کانون گفت: مراکز کانون پرورش فکری با توجه به ارتباط  تنگاتنک با کودکان ونوجوانان ظرفیت معرفی خدمات کانون زبان به گروه‌های سنی مختلف را داراست و همانند سنوات گذشته می تواند در این امر کمک شایان توجهی در جهت جذب زبان آموز داشته باشد.

گفتنی است ثبت نام ترم بهار کانون زبان ایران از ۹ اسفند ماه آغاز می  شود و علاقه مندان می توانند از طریق سایت اینترنتی www.ili.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های، ۳۲۴۳۴۱۴۲ ،۳۲۴۳۴۵۲۰ ، ۳۲۸۲۳۲۱۶،۳۲۹۰۳۵۷۹ ،۳۲۴۲۰۳۸۳ و ۳۲۵۲۲۵۱۰ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =