درخشش سه عضو کانون استان اصفهان در بخش ادبی و نقاشی مهرواره کشوری "ستاره های بی نشان"

فاطمه خاشعی از مرکز زرین شهر و کیانا ارست از مرکز مجتمع برگزیده بخش نقاشی و فاطیما رضایی از مرکز شماره ۶ شایسته تقدیر بخش داستانک مسابقه کشوری مهرواره "ستاره های بی نشان" شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، رویداد مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» ویژه‌ کودکان و نوجوانان با هدف پاس‌داشت تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در چهار قالب ادبی و هنری نقاشی، عکس، شعر و داستانک (فلش فیکشن) برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال در پاییز سال ۹۹ منتشر و آثار ارسالی تا ۱۰ بهمن به دبیرخانه مهرواره رسید.

بر همین اساس در بخش «نقاشی» گروه‌های سنی ۴+ نوباوه، ۷+ نوجوان، ۹+ نونهال، ۱۱+ نونگاه و ۱۵+ نوجوان (تا ۱۸ سال) با تکنیک آزاد و اندازه دلخواه خود اثر هنری خلق کردند و ازبین ٣۶ اثر ارسالی کانون استان اصفهان به این دبیرخانه فاطمه خاشعی از مرکز زرین شهر و  کیانا ارست از مرکز مجتمع برگزیده بخش نقاشی شدند. 

 بخش ادبی این مهرواره در دو قالب «شعر» و «داستانک» برای دو گروه سنی «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد و ۴۸۳ اثر به دبیرخانه مهرواره رسید که بعد از انتخاب اولیه در دو گروه سنی اعلام شده، تعداد ۶۰ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافتند. در مرحله‌ی نهایی، در بخش نوجوان ۳ اثر برگزیده و ۲ اثر شایسته‌ی تقدیر شدند که فاطیما رضایی از مرکز شماره ۶ در گروه سنی ١۵ سال شایسته تقدیر شد.
 

یادآوری می‌شود آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در گالری مجازی پرتال کانون به نشانی kpf.ir  به نمایش گذاشته خواهد شد.

3_4.jpeg

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =