کودکان ونوجوانان استان باز هم خوش درخشیدند

برگزیدگان بخش هنری مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در حالی معرفی شدند که هنرجویان کانون پرورش فکری استان با نقاشی‌ها و عکس‌های خود از مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت:  فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

وی افزود: در بخش هنری این مهرواره که در دو قالب «نقاشی» و «عکس» برای گروه‌های سنی «نوباوه» بالای ۴ سال، «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال  برگزار شد ، ۱۰۶ اثر نقاشی و عکس  از اعضای مراکز کانون استان به دبیر خانه مهرواره ارسال که با اعلام نتایج توسط هیات داوران، «مینا فرشاد» عضو نوجوان(۱۵+) از مرکز بشرویه به عنوان برگزیده و «آیسان احمدی» عضو نوخوان(۷+) کانون شهرستان قاین و «هانا کشتبان» عضو نوباوه(۴+) از مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره ۳ بیرجند به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

یادآوری می‌شود آثار برگزیده و شایسته تقدیر این مهرواره نیز در گالری مجازی پرتال کانون به نشانی kpf.ir  به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =