تجلیل از همکاران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز پدر

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در آستانه‌ی میلاد امام علی(ع) و روز پدر از همکاران تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، به مناسبت روز پدر و در نشستی صمیمی از همکاران کانون استان تجلیل شد.

مدیرکل کانون استان در این نشست، که در آستانه‌ی میلاد امام علی(ع) برگزار شد، سخنان خود را با خواندن بخشی از شعر معروف همای رحمت آغاز کرد و گفت: ما پیروان امام علی(ع) برای شناخت عمیق ایشان باید شخصیت او را در لابه‌لای کلام پیروان دیگر ادیان جست‌وجو کنیم و ببینیم در نزد دیگران از چه جایگاه رفیعی برخوردار است.

معصومه هادی در ادامه با بیان این نکته که حضرت علی(ع) صفت «جمع اضداد» به خوبی می‌تواند بیانگر بخشی از شخصیت این امام بزرگوار باشد، عنوان کرد: گاهی او را در قامت فاتح خیبر می‌بینیم و در نمایی دیگر در حالی که با فرزندان خردسال یکی از شهیدان اسلام بازی می‌کند، برای آن خانواده نان می‌پزد.

 وی سپس با ذکر نام همکاران حاضر در جلسه روز پدر را به آنان تبریک گفت و ضمن تشکر از تلاش‌های آنان در واحدهای مختلف ستاد، خطاب به آنان بیان کرد: در انجام فعالیت‌ها و کارها پشتوانه‌ی قابل اتکایی برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستید و یقینا با نقشی که در خانواده بر دوش شما نهاده شده، روز پدر زیبنده‌ی شماست.

مدیرکل کانون هم‌چنین با مروری کوتاه بر فعالیت‌های انجام شده در طول سال جاری از ادامه‌ی تلاش‌ها برای گسترش فعالیت‌ها، که نتیجه‌ی آن خدمت‌رسانی به گروه بیشتری از کودکان و نوجوانان است، خبر داد و گفت: امروز باید تلاشی مضاعف داشته باشیم تا آشنایی فرزندان این آب و خاک با اصالت و ریشه‌هایشان، نقشه‌های بدخواهان نظام را ناکاراآمد کند و ما در این راه از همه‌ی تلاشگران و خیّران به گرمی استقبال می‌کنیم.

گفتنی است در پایان با اهدای لوح و هدیه از همکاران بخش اداری، که به نمایندگی از همکاران مراکز فرهنگی‌هنری استاان و مدرسان حضوری و آنلاین کانون زبان ایران در جلسه حضور داشتند، قدردانی شد. در بخشی از لوحی که به امضای مدیرکل کانون استان رسیده، آمده است: «علی» زیباترین نام خدا و یادآور وفادارترین بنده‌ی اوست که عشق با او معنا گرفت و مهربانی را باید از او آموخت. علی است که به ایثار، فداکاری، شجاعت و استواری رنگی تازه بخشید و چه درخشان است این واژه در فرهنگ انسانیت.

در  خجسته زادروز میلاد حضرت علی(ع) از فعالیت‌های موثر و تلاش‌های صادقانه‌ی جنابعالی در پیشبرد اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم... .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =