کد خبر: 303859
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
بازدید 190
برگزیدگان فراخوان طراحی تمبر «سپیدبالان» شناخته‌شدند

فراخوان مسابقه طراحی تمبر شخصی«سپیدبالان»، با معرفی هفت اثر برگزیده به کارخودپایان‌داد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این فراخوان مهرماه ۱۳۹۹ و با هدف تجلیل از جامعه پزشکان، پرستاران و کادردرمانی کشور و ماندگارسازی تلاش‌های بی‌دریغ‌ آنان در عرصه‌ی مقابله با ویروس کرونا منتشرشد.

انتشار این فراخوان در سایه مشارکت و همراهی اداره‌کل کانون پرورش فکری و پست گیلان  صورت‌گرفت و طی آن  ۱۵۶ اثر  از مخاطبان گروه‌های سنی ۷+ «نوخوان»، +۹ «نونهال»، ۱۲+ «نونگاه»، ۱۵+ «نوجوان» و «اولیای تربیتی، مربیان و پژوهش‌گران» به دبیرخانه این مهرواره  در کانون استان ارسال‌شد.

گروه ‌داوری این رویداد فرهنگی هنری متشکل از مریم‌ابراهیمی‌فر، سیده‌مریم حسینی کوهی، حسین امینی و صادق کشاف‌رشتی نیز با نگاهی ویژه به تناسب اثر با موضوع‌های پیشنهادی، تازگی و خلاقیت‌ورزی خالق اثر و هم‌چنین، قابلیت آثار برای چاپ تمبر یادبود، ۷ اثر را شایسته عنوان برگزیده معرفی‌کرد.

برهمین اساس،  «نازنین‌زهرا سالاری منظر» از استان کرمان و «آنیتا بال‌نور» از استان کردستان، عنوان برگزیده گروه سنی +۹ «نونهال» را ازآنِ‌خودکردند.

«نازنین‌زهرا خواجویی» از استان کرمان نیز به‌عنوان خالق اثر برگزیده گروه سنی ۱۲+ «نونگاه» اعلام‌شد و عنوان خالقان برگزیده آثار گروه سنی۱۵+ «نوجوان» به «طراوت ملکی» و «مبینا کوشش» از استان گیلان تعلق‌گرفت.

گروه داوری فراخوان سپیدبالان هم‌چنین «اعظم فردکائیدی» از استان لرستان را برگزیده بخش «اولیای تربیتی، مربیان و پژوهش‌گران» انتخاب‌کرد.

این درحالی‌است که داوران با تاکید بر ضرورت تشویق مخاطبان و با توجه به استقبال گروه سنی  ۷+ «نوخوان»،  نازنین‌زینب خواجویی از استان کرمان را برگزیده این طیف از مخاطبان معرفی‌کرد.

    گفتنی‌است،  فراخوان طراحی تمبر شخصی سپیدبالان تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و نگاهی‌ ویژه به پرورش استعدادهای آینده‌ سازان و بهره‌ مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌ های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایاندن هرچه‌ بهتر فداکاری و از خودگذشتگی جهادگران عرصه سلامت کشور داشت و «فداکاری و ازخودگذشتگی کادر درمانی» و «چگونگی پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی» از موضوع‌های محوری آن به‌شمارمی‌رفت.

شایان‌ذکر، جوایز و لوح‌سپاس برگزیدگان به نشانی اعلام‌شده ارسال و آثار برگزیده نیز در قالب تمبر شخصی چاپ و منتشر خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =