صاحب مجموعه‌شعر «دوربین خدا»: مطالعه در سرودن شعرخوب نقش مهمی دارد

انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور  «اسماعیل اله‌دادی»، شاعر کودک و نوجوان در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمانشاه با حضور «اسماعیل اله‌دادی»، شاعر کودک و نوجوان در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد.

در این نشست که با حضور کارشناسان، مربیان ادبی و جمعی از اعضای شاعر نوجوان مراکز مختلف کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تشکیل شد، آثار اعضا توسط مهمان انجمن‌ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

اسماعیل اله‌دادی در این نشست به ظرفیت‌های خوب در شعر اعضای کانون اشاره کرد و افزود: چشم انداز خوبی را برای آینده شعر نوجوانان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه پیش‌بینی می‌کنم.

اله‌دادی که خود صاحب چندین مجموعه شعر کودک و نوجوان است، نقش مطالعه را در سرودن اشعار ناب بسیار مهم دانست و گفت: برای خوب‌سرودن باید  از دانش ادبیات غنی بود.

همچنین، معرفی چند کتاب از شاعران ایران و جهان برای اعضا از دیگر بخش‌های حضور این شاعر در این انجمن شعر بود.

اسماعیل اله‌دادی شاعر کودک و نوجوان در سال ۱۳۵۴ در شهرستان الیگودرز، استان لرستان متولد شد.
اله‌دادی برگزیده اولین و دومین جشنواره شعر کودک کشور نیز است.

تو خودت گل هستی(مجموعه شعر رضوی برای کودکان)، مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه (مجموعه داستانک طنز)، مزه‌ مهربانی (بازآفرینی قصه‌های عطار نیشابوری برای نوجوانان)،‌ دوربین خدا (شعر کودک)، نامه هادی (داستان نوجوان)، و ... مجموعه آثاری است که از اسماعیل اله‌دادی به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =