تجلیل از شش عضو مدال‌آور کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در عرصه‌ی بین‌المللی و ملی

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از شش عضو کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که در عرصه‌ی بین‌المللی و مای مدال کسب کرده بودند تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از شش عضو مدال‌آور استان که در عرصه‌ی بین‌المللی مدال کسب کردند، تجلیل شد.

در همین راستا اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایشی با عنوان تجلیل از فرهیختگان و افتخارآفرینان حوزه‌ی فرهنگ و هنر استان، از دو مدال‌آور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهدای لوح و هدیه تجلیل کرد.

برهمین اساس در این همایش از سیده حلما حیدری، عضو نوباوه(چهار سال به بالا) که مدال برنز مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی دست‌های پاک را کسب کرده بود، و علیرضا اربابی، عضو نوخوان(هفت سال به بالا) که دیپلم افتخار همین رویداد هنری را در سال جاری به دست آورده بود، تجلیل شد.

هم چنین در بخش ملی نیز از سامیه جاسمندریگی، عضو مرکز میرجاوه، رتبه‌ی نخست جشنواره نیایش در بخش پویانمایی(گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال)، محمد محمدزاده عضو مرکز میرجاوه، رتبه اول و طاها دهقان و سبحان نصیرآبادی اعضای مرکز شماره یک زاهدان، به طور مشترک رتبه‌ی دوم این جشنواره را در گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال کسب کرده بودند، تقدیر شد.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخشی از سخنان خود با ادای احترام به هنرمندانی که در سال جاری از میان ما رفتند، در خصوص افتخارآفرینان کودک استان ضمن تقدیر از تلاش‎های کانون گفت: آینده‌ی هنری استان را این کودکان و نوجوانان خواهند ساخت و همه‌ی ما وظیفه داریم برای پرورش آنان تلاش کنیم.

گفتنی است این دو کودک عضو مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع زاهدان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =