کاشت  نهال کاج در حیاط کانون پرورش فکری شهرک مدنی

در آستانه فرارسیدن روز درختکاری، مسئولان استانی به دعوت مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان در ساختمان مرکز فرهنگی‌هنری شهرک مدنی حضور یافتند و اقدام به کاشت ۴ نهال کاج کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه فرارسیدن روز ملی درختکاری و هفته منابع طبیعی، بهناز ضرابی‌زاده با هدف گرامی‌داشت این روز و بازدید مسئولان استانی و کمک به تکمیل پروژه نزدیک به افتتاح مرکز فرهنگی‌هنری شهرک مدنی، ضمن دعوت از مسئولان از آن‌ها خواست با کاشت چهار نهال کاج در محوطه حیاط این مرکز فرهنگی‌هنری به پویایی و بالندگی این مرکز کمک کنند.
در این مراسم که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان، معاون مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، معاون سرپرستی شعب بانک کشاورزی استان و تنی چند از مسئولان محلی و خیرین برگزار شد، بهناز ضرابی‌زاده هدف از این برنامه را علاوه بر بزرگداشت روز درختکاری، نویدی برای کودکان و نوجوانان این منطقه دانست تا با کاشت درخت در حیاط این مرکز فرهنگی‌هنری هم‌پیمان شویم تا این پروژه به زودی تکمیل و افتتاح  شود.
مدیرکل کانون استان به سفارش استاندار در این مورد اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که تا پایان خدمت دولت یازدهم این پروژه‌ نیمه‌تمام هم‌چون پروژه‌های دیگر به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
در ادامه مهندس محمدحسین مرادی مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضمن تشکر از تلاش و پیگیری های مدیرکل کانون استان، قول مساعد داد که تا پایان فصل بهار ۱۴۰۰، این پروژه تکمیل و افتتاح گردد.
لازم به ذکر است مراحل ساخت مرکز فرهنگی‌هنری شهرک مدنی از سال ۱۳۸۷  آغاز شده ولی بعد از گذشت ۱۲ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
گفتنی‌است، در آغاز این مراسم، علاوه بر اجرای زیبای گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون همدان، دو تن از اعضای کانون با اجرای دکلمه‌ای زیبا از مسئولان، خواهان تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه شدند.
در پایان این مراسم حاضران هر یک با کاشت یک نهال کاج و نگاشتن پیامی به کودکان، از این مجموعه دو طبقه ۱۸۰۰ متری بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =