کد خبر: 303929
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
بازدید 178
ویژه‌برنامه «شعر سبز شاخه ها» در مرکز۸ کانون قم برگزار شد

این نشست با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان قم وشاعران نوجوان ؛تقی متقی،محمود پوروهاب ،علی باباجانی و طیبه رضوانی به درخت خوانی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،ویژه برنامه انجمن شاعران نوجوان به مناسبت روز درختکاری با عنوان «شعر سبز شاخه ها»در ۱۴ اسفند ۱۳۹۹در مرکز ۸کانون پرورش فکری استان قم برگزار شد .

شایان ذکر است این نشست با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری استان قم وشاعران نوجوان ؛تقی متقی،محمود پوروهاب ،علی باباجانی و طیبه رضوانی به درخت خوانی پرداختند.

در این نشست صمیمی از اعضای برگزیده ادبی در جشنواره های کشوری و استانی سال۹۸ و ۹۹نیز تقدیر به عمل آمد.

حامد حجتی در حاشیه مراسم درخت خوانی و کاشت نهال که با حضور شاعران کودک و نوجوان و همزمان با روز درختکاری برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه رسیدن فصل بهار و رویش جوانه‌ها در طبیعت هستیم و این ایام فرصتی برای توجه به طبیعت است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم خاطرنشان کرد: روز درختکاری فرصتی برای کاشت درخت است و این اقدام تأثیر زیادی برای لطافت و زیبایی شهر دارد.

در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم و شاعران حاضر به غرس نهال در محوطه کانون پرورش فکری استان قم پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =