دو عنوان برگزیده جشنواره محصولات فرهنگی به کانون پرورش فکری آذربایجان غربی رسید

یک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناس هنری کانون آذربایجان غربی، عنوان دوم و سوم اولین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، این جشنواره به منظور ترویج و اشاعه استفاده از المان های ایرانی و اسلامی در تولید کالاها و محصولات فرهنگی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد و  ۱۱۴ اثر در دو بخش اسباب بازی و هدایای فرهنگی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی رسید.

بر همین اساس و با اعلام اسامی برگزیدگان آنیتا بال نور عضو مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد عنوان دوم بخش هدایای فرهنگی را با طراحی و ساخت سر رسید به خود اختصاص داد و صدیقه صادقی کارشناس هنری کانون استان با طراحی و ساخت عروسک در بخش اسباب بازی عنوان سوم را از آن خود کرد.

آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد و برگزیدگان، هدایای نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دریافت کردند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ اعلام شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =