کد خبر: 303958
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
بازدید 163
ثبت نام کارگاه‌های برخط فصل بهار کانون بوشهر آغاز شد

ثبت نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فصل بهار آغازو این ثبت نام از امروز آغاز و تا پایان روز ۲۱ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سمیه رسولی از آغاز ثبت نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فصل بهار خبر داد. این ثبت نام از امروز آغاز و تا پایان روز ۲۱ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رسولی با اشاره به اینکه کارگاه های فصل بهار از  ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شوند گفت‌: به گونه ای برنامه ریزی شده است که کارگاه های برخط کانون استان بوشهر در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا از ۲۱ فروردین یعنی پس از تعطیلات نوروزی شروع شود و تا قبل از فصل امتحانات بچه ها در خردادماه به کار خود پایان دهد.

وی با اشاره و تاکید بر کیفیت برگزاری کارگاه ها افزود: کارگاه‌ها استان بوشهر به دلیل شرایط خاص ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و استان تجربه موفق برگزاری دوره های مختلف را در سه ترم پیاپی پشت سر گذاشته است.

وی در مورد کارگاه ها گفت: در حال حاضر ۲۸ رشته مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و علمی ویژه کودکان و نوجوانان علاقمند برای فصل بهار پیش بینی شده است که برگزار خواهد شد که علاوه بر آموزش دیدن موفق به دریافت گواهی شرکت نیز خواهند شد.

رسولی خاطر نشان کرد: دوره ها هم اکنون روی سایت کانون بارگزاری شده است و علاقمندان می توانند از امروز تا ٢١ اسفندماه با مراجعه به آدرس boushehr.kpf.ir پس از عضویت در پایگاه مجازی کانون نسبت به ثبت نام این دوره ها اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =