آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی ویژه فصل بهار در کانون فارس

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون فارس آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به نشانیfars.kpf.ir تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ادامه دارد.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

بر این اساس کانون فارس با برگزاری بیش از ۱۰۰ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در فعالیت‌های نقاشی، اوریگامی، گام‌به‌گام تا اندیشه، خوشنویسی، سفال‌گری، کاردستی، پویانمایی، خط‌تحریری، زیست‌شناسی، کلاژ، حجم‌سازی، خوانش متون کهن، نمایشنامه‌نویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، شعرسرایی، طراحی، دست‌سازه‌های حجمی، کارگاه حال خوش زندگی، صنایع‌دستی وهنرهای بومی، شعر و قصه، نجوم، تکنیک چاپ، پادکست مقدماتی و... خواهد بود.  
یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =