نقش کانون در تولید محتوا و همراهی با کودکان و نوجوانان در فضای مجازی ارزشمند است

دکتر روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های کانون به ویژه در حوزه مجازی قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، دکتر روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در مجتمع کانون تبریز و دیدار با جمعی از مربیان و کارشناسان ستادی کانون استان از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های کانون در عرصه فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عرصه فضای مجازی تصریح کرد: کانون می‌تواند در تولید محتوا و همراهی و آموزش کودکان و نوجوانان در فضای مجازی نقش بسیار موثری را ایفا کند و اقداماتی که تاکنون نیز صورت گرفته بسیار ارزشمند است.

دکتر متفکر آزاد، توجه به توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی را ضرورتی مهم دانست و در عین حال تاکید کرد: فرهنگ‌سازی در موضوعات مختلف در دوران کودکی و نوجوانی اثرات و ثمرات گرانبهائی خواهد داشت.

در این دیدار علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در زمینه خدمات مجازی، مهرواره‌ها، پیک‌امید، اجرائی فعالیت‌های فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار و نیز تولیدات فاخر در زمینه کتاب و سرود ارائه کرد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اولین مهرواره مشاغل ویژه کودکان و نوجوانان توسط دکتر متفکرآزاد از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =