اجرای گروه سرود کانون آذربایجان شرقی در همایش بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی

اجرای گروه سرود کانون استان در همایش بین‌المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استانی با استقبال شرکت کنندگان در همایش روبرو شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، همایش بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی شنبه ۲۳ اسفند ماه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این مراسم گروه سرود کانون استان، سرود ویژه‌ای را که در تجلیل از مبارزات شهید شیخ محمد خیابانی آماده شده بود اجرا و  با استقبال گسترده شرکت کنندگان در این همایش همراه شد.

در پایان این اجرا، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از اعضای گروه سرود کانون به جهت اجرای موفق و هنرمندانه سرود تشکر و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است پیش از این نیز یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خیر مقدم ویژه‌ای را برای دکتر قالیباف و همراهان ایشان قرائت کرد که این اجرای هنرمندانه با استقبال میهمانان مواجه شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان یکی از اعضای ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی در ۶ ماهه دوم سال ۹۲ اجرا کرده است که به جهت اجرای این برنامه‌ها و همکاری‌های گسترده با ستاد بزرگداشت شهادت شیخ محمد خیابانی، از مدیرکل کانون در این همایش با اهدای لوح و تندیس این همایش بین المللی تقدیر شد. در این آیین رئیس مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار، قائم مقام سازمان صدا و سیما و فرمانده سپاه عاشورا حضور داشتند.

تولید سرود، کتاب قصه، اجرای کارگاه رمان تاریخی، انتشار فراخوان ادبی و هنری از جمله برنامه‌هایی بود که کانون استان با هدف معرفی شخصیت و اندیشه‌های شیخ محمد خیابانی اجرا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =