پیام تبریک مدیرکل کانون استان اردبیل به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری‌شمسی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در آستانه فرارسیدن«عید نوروز سال ۱۴۰۰» و آغاز سال نو، پیام تبریک و تهنیت صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را به تمامی همکاران پرتلاش، کودکان و نوجوانان و اولیای کانون تبریک گفت.

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فصل بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های خدا و ترنمی از عشق و زیبایی است که می‌توان با تماشای آن، جمال پروردگار را به تماشا نشست. بهار می‌آید تا باورمان شود که با تدبر و تعقل می‌توان دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم که پایان هر سیاهی سپیدی و پایان هر زمستان سیاه بهاری خوش و رنگارنگ خواهد بود.

همکاران و همراهان گرامی؛

سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را در حالی آغاز می‌کنیم که در سال گذشته به یاری ایزد منّان و همت همکاران گران‌قدر و مربیان عزیز، شاهد دستاوردها و موفقیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی بودیم و امید که از این پس نیز این روند رو به رشد ادامه یابد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند تمامی کارکنان، اعیاد مبارک شعبانیه، حلول سال نو و بهار طبیعت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، به اهالی زحمتکش کانون و بویژه همکاران ارجمند، کودکان و نوجوانان و خانواده‌های محترم آن‌ها تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ سالی سرشار از نیکویی، برکت، سعادت و سلامتی آرزو می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =