برگزاری ۸ نمایش عروسکی بازبازک همزمان با آغاز سال نو ۱۴۰۰

همزمان با آغاز سال نو مهرواره ی نمایش عروسکی "بازبازک" به صورت مجازی کار خود را آغاز و تا به امروز ۸ نمایش به صورت روزانه در فضای مجازی پخش نموده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری از نظر تربیتی ،نمایش عروسکی ابزاری برای افزایش اعتماد به نفس ،مشارکت در کار گروهی،تسلط بر مهارت کلامی و تقویت حس مسئولیت پذیری در کودکان و نوجوان است و به دلیل داشتن  زبان مشترک نمایش میتواند حال کودکان را بهبود و خاصیت درمانی داشته باشد.

اولین مهرواره  مجازی نمایش عروسک  بازبازک  به همت انجمن هنر های نمایشی و همکاری سایر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف بازنشر و شناسایی استعداد های نمایشی و دستاورد اعضا و مربیان در ایام عید برگزار میشود.

همزمان با شروع سال نو تا کنون ۸ نمایش عروسکی از جمله  نمایشهای  عروسکی به کارگردانی ارنیکا خانی از مرکز گندمان، نرجس عالی پور از مرکز سورشجان،سپیده ابراهیمی از مرکز شماره یک،محمد اسماعیلی از مرکز بن،فرزانه صالحی از مرکز فارسان،ملوک افشاری از مرکز جونقان،مهسا داوری  از مرکز شلمزار،سپهر زلفی پور از مرکز شماره  دو برگزار و تا سیزده فروردین ادامه دارد.

شایان ذکر است این مهرواره با تلاش نوشین فرهادی مسئول انجمن نمایش استان، زهرا بابادی معاون فرهنگی ،مریم شیریان کارشناس هنرهای آفرینشی، فرخنده شهریاری کارشناس ادبی  و ملوک افشاری مربی هنری جونقان برگزار میگردد.

ضمناً از میان آثار ارسالی به مهرواره ۱۳ اثر در نوروز ۱۴۰۰ به صورت مجازی در صفحه اینستاگرام اکران  میشود و علاقمندان می توانند با مراجعه به پیجhttps://www.instagram.com/anjoman_namayesh_chbakhtiari  تا سیزده فروردین به تماشای آثار بنشینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =