تمدید فراخوان مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون

فراخوان پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوانِ کانون پرورش فکری تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیر پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال دور از انتظار علاقه‌مندان از این رویداد هنری، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین تمدید می‌شود.
به گفته امیر مشهدی‌عباس، پیش از این مهلت ارسال آثار به این مسابقه که به مناسبت ۵۰ سالگی فعالیت‌های سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری برگزار می‌شود، ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شده بود.
این مسابقه با هدف شناسایی و کشف استعدادهای خلاق و تبادل دست‌آوردهای حوزه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌نویسی ایران و ایجاد فرصت ارتباط و تبادل تجربه در زمینه‌های مختلف هنر سینما و تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
بر همین اساس از تمامی فعالان سینما و تئاتر ایران، پیشکسوتان، فارغ‌التحصیلان، دانشجویان و جوانان علاقه‌مند این عرصه دعوت شده تا در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت کنند.
پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان در دو مرحله صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای که ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می‌شود و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت دارند تا نسخه اصلی فیلم‌نامه (سینمایی و فیلم کوتاه)، نمایش‌نامه و پویانمایی (داستانی کوتاه) خود را برای داوری نهایی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
بر اساس فراخوان موضوع این مسابقه در بخش «تألیفی» با موضوع آزاد، در حوزه «اقتباسی» از آثار چاپ شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در بخش «قهرمانان وطن» با موضوع‌های (اسطوره من، همچون پدر، مهربان و زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی) اعلام شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی cinema.kpf.ir آثار خود را در قالب فایل pdf بارگذاری و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.
متقاضیان شرکت در این رویداد فرهنگی‌هنری برای آگاهی از شرایط و مقررات می‌توانند به پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir و پرتال کانون به نشانی kpf.ir مراجعه کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیش‌تر با شماره ۰۲۱۸۸۷۱۵۵۴۵ داخلی ۴۰۵ و ۴۰۸ تماس بگیرند.

متن کامل فراخوان مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه را اینجا ببینید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =