کد خبر: 304385
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
بازدید 205
دیدار مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری با مدیرکل کانون گلستان

مدیران کل کانون پرورش فکری و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در نشستی مشترک، بر ضرورت تعامل بین سازمانی در پیشبرد اهداف مشترک حوزه کودک و نوجوان در مناطق روستایی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در این نشست که با همراهی کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی ‌هنری و ادبی همراه بود، با تشریح رسالت و اهداف کانون در راستای تقویت برنامه های فرهنگی هنری، ضرورت تعامل و هم افرایی در حوزه‌ی کودک و نوجوان را نیازمند طرح و برنامه‌ریزی جامع و کامل دانست و بیان داشت:کانون به‌عنوان متولی اصلی این حوزه با راهبردها، اهداف و برنامه‌های مشخص، آماده همکاری با دفتر امور روستایی استانداری در راستای خدمت‌رسانی هرچه گسترده‌تر به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم برخوردار است.

 مدیرکل کانون گلستان در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص ماموریت‌های سازمانی کانون از جمله پیک امید، امداد فرهنگی، مهرواره‌ها، جشنواره‌ها، ترویج کتاب‌خوانی، فعالیت‌های قصه‌گویی، شعر، نمایش سیار و... به کودکان و نوجوانان به‌ویژه مناطق کمتر توسعه یافته روستایی پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد این هم‌افزایی می‌تواند در ترغیب کودکان و نوجوانان روستاها جهت شرکت حداکثری در برنامه‌های کانون تاثیرگذار باشد.

رجب نسب در پایان صحبت‌های خود خواستار استفاده کانون از ظرفیت‌های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در توسعه کتابخانه‌های سیار شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان که خود یکی از اعضای قدیم کانون بود، موقعیت امروز خود را مدیون زحمات مربیان توانمند کانون دانست و گفت: همه ما باید تلاش کنیم اهالی روستاها به‌خصوص کودکان و نوجوانان را به سمت مطالعه ترغیب کنیم.

علی نصیبی با استقبال از فعالیت‌های صورت گرفته در کانون اظهار داشت: با بکارگیری ظرفیت‌های مشترک در جهت ارائه خدمات فرهنگی می‌توانیم برنامه‌های خوبی برای کودکان و نوجوانان روستاهای کمتر توسعه یافته و محروم داشته باشیم.

وی همچنین برای پرشورتر برگزار شدن مهرواره‎‌ها و جشنواره‌ها با محوریت روستا و همچنین توسعه کتاب‌خانه‌های سیار روستایی قول همکاری و مساعدت داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =