چاپ سومین‌ مجموعه‌شعر کارشناس ادبی کانون سمنان

سومین‌ مجموعه‌شعر کارشناس مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از سوی انتشارت فصل پنجم، چاپ و به تازگی وارد بازار نشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، سومین‌ مجموعه‌شعر نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با عنوان «جنگ می‌توانست نام زنی باشد» از سوی انتشارت فصل پنجم(ناشر تخصصی شعر)، چاپ و به تازگی وارد بازار نشر شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «جنگ می‌توانست نام زنی باشد» در ۶۴ صفحه و شمارگان ۵۰۰ جلد در قطع رقعی و با قیمت ۲۰ هزار تومان به چاپ رسیده و شامل ۴۰ شعر سپید با مضامین عاشقانه، اجتماعی هم‌راه با خلق تصاویر بدیع، متفاوت از دیگر اشعار این شاعره است که زبان ویژه و قالب تازه‌ی اثر وجه‌تمایز  آن با دو کتاب پیشین قربانی را نشان داده و در برخی از اشعار، نگاه متفاوت و رمانتیک او به پدیده‌ی جنگ کاملاً مشهود است.

گفتنی است؛ پیش از این دو مجموعه‌شعر با عنوان «مثل یک اتفاق تکراری» و «شاعران همیشه‌های ناگهان» و هم‌چنین یک اثر داستانی ویژه مخاطبان کودک با عنوان «اسکندر و شاخ‌هایش» از قربانی به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =