عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه، رتبه اول نخستین جشنواره ملی نقاشی آب را کسب کرد

«پرناز گودرزی»، عضو کانون پرورش فکری کرمانشاه در گروه سنی ۴ تا ۷ سال با موضوع آب و فرهنگ نخستین جشنواره ملی نقاشی آب موفق به کسب رتبه اول شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اثر نقاشی «پرناز گودرزی»، عضو هنرمند مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، موفق به کسب رتبه اول در نخستین جشنواره ملی نقاشی آب شد.

 بر همین اساس، این جشنواره به صورت مشترک با همکاری وزارت نیرو و دفتر نمایندگی یونیسف در ایران با عنوان «ارزش آب»  به اجرا درآمد.  

«پرناز گودرزی» در گروه سنی ۴ تا ۷ سال با موضوع آب و فرهنگ این جشنواره موفق به کسب رتبه اول شد.

بر این اساس، وزارت نیرو با همکاری صندوق کودکان ملل متحد  (یونیسف) و وزارت آموزش و پرورش، در راستای نگاه توسعه پایدار به منابع ارزشمند آب کشور و با هدف ایجاد حساسیت برای کودکان و نوجوانان به منظور حفظ این میرات گرانبها برای آیندگان و همچمین نهادینه سازی ارزشمندی آب و مصرف بهینه آن در جامعه با زبان مشترک هنر نقاشی، نخستین جشنواره ملی نقاشی آب ویژه کودکان و نوجوانان را برگزار کرد.

 محورهای جشنواره ملی نقاشی آب،  بخش اصلی(ارزش آب) و درمحورهای : آب و محیط زیست، آب و کشاورزی، آب و فرهنگ، سازگاری با کم آبی، بازچرخانی آب، کرونا، بهداشت و مصرف آب، .. و بخش ویژه آن شامل: آب و آینده ما اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =