کد خبر: 304452
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
بازدید 49
آغاز چهارمین دوره کارگاه‌های مجازی کانون البرز

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، هم‌زمان با آغاز  کارگاه‌های مجازی  کانون  در سراسر کشور فعالیت کارگاه‌های مجازی در استان البرز شروع شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همگام با سایر مراکز کانون در کشور از زمان شیوع بیماری کرونا با هدف حفظ ارتباط با مخاطبان فعالیت‌های خود را به صورت مجازی برگزار کرده و با بهره‌گیری از تجربیات ارزنده همکاران فعالیت های متنوعی را در قالب کارگاه‌های عمومی و تخصصی برگزار کرد .

کارگاه‌های تخصصی مجازی  کانون البرز در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی  سه فصل متوالی میزبان کودکان  و نوجوانان استان البرز بوده و خدمات قابل قبولی را از نظر کمی و کیفی به مخاطبان ارایه کرده است.   

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا از ۱۷ اسفند  تا ۱۸ فروردین مهلت داشتند در  چهارمین دوره این کارگاهها ثبت نام  کنند .

بر همین اساس تعداد ۳۳ کارگاه مجازی شامل نقاشی، طراحی، خوشنویسی،مهارت‌های زندگی، نجوم، قصه‌گویی، کاردستی، عکاسی و  نوشتن خلاق در ترم بهار ۱۴۰۰ پذیرای علاقه مندان هستند و از  امروز  شنبه ۲۱ فروردین فعالیت خود را آغاز کردند.  

لازم به توضیح است این کارگاه‌ها به صورت برخط (آنلاین) و توسط کارشناسان و  مربیان با تجربه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، برگزار می‌ شود و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهی شرکت در دوره دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =