شروع  به کاردوره های برخط(( فصل بهار))کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد

دوره های تخصصی برخط (آنلاین)کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد فعالیت کلاس های بهاره خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد ،کانون یزد با اقدام به برگزاری کارگاه های مجازی به صورت برخط(آنلاین) و با استفاده از مربیان باتجربه ،بهاری پربارو با نشاطی را برای کودکان و نوجوانان ،با ایجاد بستری مناسب درفضای مجازی درسه استودیو مناسب سازی شده ،فراهم نموده است.تا آموزش درایام کرونا تعطیل نشود وعلاقه مندان برنامه های فرهنگی هنری کانون از فعالیت های مورد علاقه خود باز نمانند.

لازم به ذکر است:طی جلسه ایی با حضورسید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان،معاونین و کارشناسان حوزه فرهنگی،هنری و ادبی دوره های برخط(آنلاین)فصل زمستان آسیب شناسی و نیاز سنجی شد.

لازم به ذکر است ،که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد دارای 18مرکز ثابت می باشد که با تلاش همکاران حوزه کارشناسی و همت مربیان مراکز از 29فعالیت فرهنگی ،هنری ،ادبی وعلمی که بعضی از کلاس ها در سطح مقدماتی و تکمیلی به مخاطبین پیشنهاد شده است.

برخی فعالیت های معرفی شده در بخش های مختلف شامل ،قصه گویی ،فن بیان ، حافظ خوانی(دو گروه تکمیلی) ،نقاشی (مقدماتی وتکمیلی) ، شعرسرایی (مقدماتی وتکمیلی)، کاغذوتا(مقدماتی وتکمیلی)،نوشتن خلاق، خوشنویسی(تکمیلی) می باشد. که در برخی از رشته ها با توجه به نیاز استان در دوره های مقدماتی و تکمیلی و در برخی دیگر از رشته ها با توجه به استقبال اعضا و خانواده ها دو دوره معرفی ودر ترم بهار دوره های برخط آغاز به کار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =